شناسهٔ خبر: 66797977 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

خاطرات رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس از جلسات با رئیس جمهور

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس با اشاره به روحیه خستگی ناپذیر رئیس جمهور، گفت: آقای رئیسی شخصیتی منحصر به فرد در کار و تلاش بود. رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس با اشاره به روحیه خستگی ناپذیر رئیس جمهور، گفت: آقای رئیسی شخصیتی منحصر به فرد در کار و تلاش بود.

صاحب‌خبر -

ولی اسماعیلی، رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری برنا، با اشاره به حضور مردم در مراسم تشیع پیکر شهدای خدمت در شهرهای تبریز، قم و تهران، گفت: مردم ایران اسلامی نشان دادند که قدر شناس خدمات رئیس جمهور هستند. مردم خودشان بهتر می دانند که رئیس جمهور تا چه اندازه برای حل مشکلات آنها تلاش کرد.

وی اظهار کرد: آقای رئیسی شخصیتی منحصر به فرد در کار و تلاش بود. بنده هم در ستاد ملی کرونا، شورای عالی اشتغال و اجتماعی هر هفته با وی جلسه داشتم یکی از حساسیت های که وی داشت به موقع شروع شدن جلسات و هر هفته برگزار شدن بود در حالیکه روال در دولت های اینگونه نبود.

اسماعیلی بیان کرد:  هر ماه جلسات شوراهای عالی تشکیل می شد و رئیس جمهور حتما در جلسه از اعضا نتیجه می خواست. کاهش آمار بیکاری از نتایج جلسات با شورای اشتغال بود.

وی بیان کرد: از خصوصیات دیگر وی خستگی ناپذیر بودن در جلسات بود. مثلا در سفر استانی اردبیل  بودیم که ساعت یک و نیم شب جلسه تمام شد و ساعت دو می خواستند برگردند تهران و ساعت ۸ در تهران جلسه ستاد ملی کرونا را داشتند که من اجازه گرفتم که فردا نیاییم و بعید می دانستم که وی به موقع به جلسه برسند ولی در خبرها دیدم که هشت صبح در جلسه حضور یافتند.

اسماعیلی خاطر نشان کرد: روسای جمهور بعدی باید خستگی ناپذیری رئیس جمهور و مردمی بودنش را سرلوحه قرار دهند.

انتهای پیام

نظر شما