شناسهٔ خبر: 66797860 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

شهید رئیسی، انسانی خستگی ناپذیر بود

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ گفت: شهید رئیسی، یک انسان خستگی ناپذیر بود و در همین مسیر جان خود را فدا کرد.

صاحب‌خبر -

حجت الاسلام والمسلمین جعفر موحدیان  گفت: شهید والا مقام حضرت آیت الله رئیسی، ریاست جمهور فقید، این عالم وارسته، عالمی بود که همیشه در صحنه خدمت حضور داشت. شهید رئیسی، همیشه مردم دار بود و عالمی بود که همه تلاش خود را در زمینه خدمت به مردم انجام می‌داد.

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ ادامه داد: شهید رئیسی، یک انسان خستگی ناپذیر بود. از این انسان‌ها بسیار کم پیدا می‌شود که زندگی خود را فدای خلق الله و اسلام کنند. در طول این مدتی که رئیس‌جمهور کشور ما بودند اقدامات این شهید برای همگان قابل رویت و لمس بود. ایشان حامی ایران اسلامی و حامی مستضعفان بودند و در این مسیر شب و روز نمی‌شناختند.

وی افزود: اقدامات این شهید جمهور انقدر تاثیرگذار بود که دوست و دشمن از آن اطلاع داشتند و کسی نمی‌تواند اقدامات ایشان را کم شمارد.

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ ادامه داد: این شهید والامقام، بار‌ها فرمودند که من با امام رضای خودم عهد بستم و دقیقا در شب ولادت آن حضرت به شهادت رسید که ان‌شاءالله مهمان آن حضرت باشد. امیدوارم خداوند به ما هم توفیق دهد مسیر ایشان را ادامه دهیم.

خدمات شهید رئیسی از کنترل کرونا تا احیای کارخانه‌ها بی نظیر بود

حجت الاسلام حسین فضائلی، رئیس عقیدتی سیاسی پلیس پیشگیری تهران بزرگ درباره شهید رئیسی گفت: ما در این حادثه بالگرد بهترین عزیزان خود را از دست دادیم. اول رئیس جمهوری که خادم ملت بود. دوم امام جمعه محبوب تبریز که چهره‌ای معتبر بود. همچنین استاندار جوان ما نیز در این حادثه به شهادت رسید که در همین چند ماهه اقدامات بسیار موثری انجام داده بود. وزیر امورخارجه نیز افتخار ما بود و همه این عزیزان راه شهدای هشت سال دفاع مقدس را ادامه دادند. 

وی با اشاره به اقدامات شهید رئیسی افزود: شخصیت والای شهید رئیسی بر هیچکس پوشیده نیست. ایشان کرسی ریاست جمهوری را به نحوی تحویل گرفتند که خزانه خالی بود. ایشان در زمان شیوع ویروس کرونا رئیس‌جمهور شدند و توانستند در عرض دو هفته با رایزنی‌های مختلف و اقدامات مناسب واکسن مورد نظر کشور را تامین کنند و از شیوع بیشتر این بیماری جلوگیری کنند.

فضائلی گفت: ایشان همچنین در زمان ریاست قوه قضائیه نیز توانستند بسیاری از کارخانه‌های تعطیل را با عزم جهادی احیاء کنند. در زمان ریاست جمهوری ایشان و وزیر بودن شهید عبداللهیان، روابط خارجی کشور نیز بسیار بهبود یافت و در حال حاضر با بسیاری از کشور‌ها ارتباطات خوبی داریم؛ به طوریکه بسیاری از کشور‌ها پیام تسلیت دادند و حتی برخی کشور‌ها عزای عمومی اعلام کردند.

فضائلی گفت: به مردم ایران برای از دست دادن این خدمتگزاران باید تسلیت گفت، اما به خود این شهدا تبریک می‌گویم که در اوج به شهادت رسیدند.

منبع: ایسنا

نظر شما