شناسهٔ خبر: 66797432 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

امام جمعه خمین: خون شهید آیت‌الله رییسی اتحاد ملی را افزایش داد

امام جمعه خمین گفت: خون شهید آیت الله رییسی و همراهانش اتحاد ملی را افزایش داد. امام جمعه خمین گفت: خون شهید آیت الله رییسی و همراهانش اتحاد ملی را افزایش داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش برنا از مرکزی ، حجت الاسلام سید قاسم میرصادقی در آئین گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت در مصلای امام خمینی شهرستان خمین گفت : رهبر معظم انقلاب نیز شهید آیت الله رئیسی بزرگوار را چهره مردمی و خستگی ناپذیر توصیف کردند.

امام جمعه خمین با بیان اینکه خون شهید آیت الله رئیسی و همراهانش فاصله ایجاد شده توسط رسانه‌های غربی بین مردم و حکومت را از بین برد، اظهار کرد: خون این شهدای خدمت وجدان‌ها خفته مردم را بیدار کرد.

امام جمعه خمین، نظام اسلامی را حول ولایت دانست و افزود: در نظام ولایی حکمرانی براساس پیوند با مردم است.

حجت الاسلام میرصادقی، شهید آیت الله رئیسی را شخصیتی خوش سابقه دانست که بیش از ۴۵ سال در عرصه‌های مختلف به مردم خدمت کرده است.

وی آیت الله رئیسی را عاشق شهادت در راه خدمت به مردم عنوان کرد و افزود: ایشان در شب تولد امام رضا به حاجت خود رسیدند.

امام جمعه خمین گفت: شهید امیرعبدالهیان با دیپلماسی اقتصادی دستاوردهای اقتصادی بسیاری را برای مردم این به ارمغان آورد.

حجت الاسلام میرصادقی تاکید کرد: شهدای سانحه بالگرد حامل رئیس جمهور، در نظام اسلامی تربیت شدند و مزد خدمت صادقانه خود را از امام هشتم گرفتند.

امام جمعه تاکید کرد: خون شهدا, در به ثمر نشستن این انقلاب نقش داشتند و بر خون شهید سلیمانی جمله مقاومت را تقویت و جبهه مقاومت را مقاوم‌تر کرد.

حجت الاسلام میرصادقی تاکید کرد: براساس وعده امام راحل، با رفتن یک خدمتگزار هیچ خللی به نظام وارد نمی‌شود و رسانه‌های صهیونیستی نمی‌توانند بحران و آشوب در کشور ایجاد کنند.

نظر شما