شناسهٔ خبر: 66797401 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

ورود ۱۵ تن از مقامات خارجی به تهران برای شرکت در مراسم شهدای...

اقتصاد ایران: جمعی از مقامات خارجی برای شرکت در مراسم بزرگداشت شهیدان سید ابراهیم رئیسی، حسین امیرعبداللهیان و همراهانشان وارد تهران شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، دقایقی پیش «محمد شیاع السودانی»، نخست وزیر عراق برای شرکت در مراسم بزرگداشت شهید آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور و همراهانش وارد فرودگاه مهرآباد تهران شد.

همچنین نیکول پاشینیان، نخست‌وزیر ارمنستان با استقبال جمعی از مسؤولان کشورمان وارد تهران شد.

۱۵ تن از سران و مقامات ارشد ۱۳ کشور تا کنون برای حضور در مراسم ادای احترام بر پیکر رئیس جمهور شهید کشورمان، وارد تهران شده‌اند.

امیر قطر، رهبر ملی ترکمنستان، روسای جمهور تونس و تاجیکستان، نخست وزیران عراق، پاکستان، ارمنستان، قطر، آذربایجان و روسای مجالس عراق، روسیه، الجزایر، ازبکستان، قزاقستان و لبنان از جمله سران و مقامات ارشدی هستند که تا کنون برای حضور در مراسم ادای احترام بر پیکر شهید سید ابراهیم رئیسی و یاران شهیدش وارد کشورمان شده‌اند.

به گزارش مهر، بیش از ۴۰ هیأت عالی‌رتبه خارجی در مراسم روز چهارشنبه برای بزرگداشت شهادت رئیس جمهور و وزیر خارجه ایران در تهران شرکت می‌کنند.

این مراسم بعد از ظهر چهارشنبه در حضور محمد مخبر، مدیر قوه مجریه و علی باقری، سرپرست وزارت امور خارجه برگزار خواهد شد.

در میان شرکت کنندگان خارجی، حدود ۱۰ هیأت در سطح سران، تقریباً ۲۰ هیأت در سطح وزیر و مابقی در سطوح مختلف نظیر رؤسای پارلمان، فرستادگان ویژه و … خواهند بود.

برچسب‌ها:

نظر شما