شناسهٔ خبر: 66797140 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

اهل سنت نهبندان، داغدار رئیس جمهور شهید

مولوی سنجرانی از علمای اهل سنت نهبندان: جامعه اهل سنت داغدار رئیس جمهور شهید است.

صاحب‌خبر -

اهل سنت نهبندان، داغدار رئیس جمهور شهید

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، جمعی از برادران اهل سنت طبسین و منطقه دغال برای عرض تبریک و تسلیت شهادت رئیس جمهور به دیدار سرپرست فرمانداری نهبندان رفتند.

مولوی سنجرانی از علمای اهل سنت روستای طبسین در این دیدار با بیان اینکه جامعه اهل سنت امروز احساس می‌کند یکی از نزدیکان خود را از دست داده گفت: ایشان شخصیتی تقریبی، والا و وارسته بود و جامعه اهل سنت از دوستداران حقیقی این شهید هستند.

وی با عنوان اینکه ایت الله ریسی، اهل سنت را هیچ موقع، از خود جدا ندانست افزود: اهل سنت امروز و این لحظه احساس می‌کنند یک حامی، پدر معنوی و برادر واقعی را از دست داده است.

جمالزهی از بزرگان اهل سنت نهبندان هم گفت: جامعه اسلامی فردی را از دست داد که جایگزین آن سخت است، ایشان رویه، درایت و سعه صدر خاصی داشت.

وی با اعلان اینکه جامعه اهل سنت از دوستداران شهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی بود افزود: آیت الله رئیسی پیرو رسول الله و ائمه اطهار (ع) بود و می‌خواست جامعه اسلامی، متحد و یکپارچه باشد.

جمالزهی گفت: رییس جمهور شهید در زمان خدمت یک لحظه برای خودش وقت نگذاشت و این نشان از خدمت و انجام عهد خود با خداوند است، ان شاء الله خداوند به همه ما توفیق دهد سرباز واقعی رهبر معظم انقلاب باشیم.

نظر شما