شناسهٔ خبر: 66796929 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فدراسیون والیبال | لینک خبر

سلامت: امیدوارم در دیدارهای بعدی بهتر ظاهر شویم

صاحب‌خبر -

کاپیتان تیم ملی والیبال زنان ایران، گفت:در شرایط حساس بازی، نظم تیمی‌مان را از دست دادیم و نتیجه را به تیم هند واگذار کردیم اما امیدوارم در دیدارهای بعدی نمایش بهتری داشته باشیم.

 

به گزارش دپارتمان ارتباطات فدراسیون والیبال، تیم ملی والیبال زنان ایران نتیجه نخستین رقابت خود در سومین دوره رقابت‌های چلنج کاپ زنان آسیا را برابر هند واگذار کرد.

کاپیتان تیم ملی والیبال زنان ایران درباره این مسابقه گفت: متاسفانه در شرایط حساس بازی نظم تیمی خود را از دست دادیم، در ابتدای هر ست خوب ظاهر شدیم ولی در ادامه با بروز اشتباهات فردی، کنترل مسابقه از دست‌مان خارج شد.

آیتک سلامت با اشاره به آمادگی بالای تیم ملی هند، ادامه داد: بازیکنان هند با دید باز بازی کردند و متاسفانه در این شرایط نتوانستیم از موقعیت‌های‌مان استفاده کنیم اما امید دارم در مسابقات بعدی عملکرد بهتری داشته باشیم و با ضریب خطای کمتری بازی کنیم.

وی تصریح کرد: دیدار بعدی‌ تیم ایران مقابل چین تایپه است. قطعا با انجام ریکاوری و آنالیز به دنبال این هستیم تا عملکرد خوبی مقابل آنها به نمایش بگذاریم.

سومین دوره مسابقات والیبال چلنج‌کاپ زنان از امروز (چهارشنبه دوم خرداد) در فیلیپین آغاز شد و تیم ملی والیبال زنان ایران در دومین دیدار روز نخست این رقابت‌ها به مصاف هند رفت و سه بر صفر نتیجه را واگذار کرد.

شاگردان پدیده بلوری زاده روز پنج‌شنبه سوم خرداد استراحت دارند و از ساعت 5:30 دقیقه بامداد روز جمعه چهارم خرداد در دومین مسابقه خود در مرحله مقدماتی این رقابت‌ها به مصاف چین تایپه‌ می روند.

نظر شما