شناسهٔ خبر: 66796225 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان جنوبی اعلام کرد

محدودیت‌های ترافیکی تشییع پیکر رئیس‌جمهور شهید در بیرجند

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان جنوبی محدودیت های ترافیکی مراسم تشییع خادم الرضا(ع) رییس جمهور شهید آیت الله رئیسی در بیرجند را اعلام کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان جنوبی، علیرضا عباسی اظهار کرد: با تسلیت شهادت خادم رضا (ع) آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی و هیئت همراه، محدودیت‌های ترافیکی در شهر بیرجند همزمان با تشییع پیکر مطهر به شرح ذیل اعلام می‌شود.

وی افزود: به منظور آماده‌سازی مسیر مراسم و انجام تشییع شهید والامقام در بیرجند، از ساعت ۲۰ امروز چهارشنبه دوم خرداد، تردد و توقف کلیه وسایل نقلیه در خیابان پاسداران حدفاصل تقاطع ۱۵ خرداد تا تقاطع ارتش ممنوع و تاکید می‌شود از این ساعت به بعد، مسیر مراسم پاکسازی و خودروهای موجود جابجا خواهند شد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان جنوبی ادامه داد: ممنوعیت تردد کلیه وسایل نقلیه تا پایان مراسم تشییع برقرار است.

وی گفت: ممنوعیت تردد در بلوار پاسداران حدفاصل تقاطع ۱۵ خرداد تا تقاطع شهید قرنی_شهید صیاد و همچنین ممنوعیت تردد در خیابان ارتش حدفاصل میدان ابوذر تا سه راهی معلم، ممنوعیت تردد در بیست متری دوم مدرس حدفاصل تقاطع دوم تا میدان قدس، ممنوعیت تردد در قدس شرقی حدفاصل تقاطع خیابان عدل تا میدان قدس، ممنوعیت تردد از تقاطع پارک توحید تا تقاطع تأمین اجتماعی و از تقاطع انتهای خیابان عدل به سمت تقاطع تأمین اجتماعی، ممنوعیت تردد از میدان مادر به سمت میدان جانبازان و ممنوعیت تردد در خیابان امام موسی صدر از تقاطع سیلو به سمت بلوار پاسداران است.

عباسی افزود: همچنین کلیه کوچه‌ها و سایر خیابان‌های فرعی متصل به بلوار پاسداران شامل این محدودیت تردد خواهند شد.

وی خاطر نشان کرد: رانندگان از پارک وسایل نقلیه خود جلوی درب پارکینگ منازل شهروندان خودداری کنند و به شهروندان عزیز هم توصیه می‌شود برای عزیمت به مراسم، از وسایل نقلیه حمل و نقل عمومی استفاده کنند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گفت: رانندگانی که با اتوبوس از شهرستان‌های استان، هم استانی‌های عزیز را برای شرکت در مراسم تشییع به مرکز استان منتقل می‌کنند هم با هماهنگی ستاد برگزاری مراسم، اتوبوس‌های خود را در مکان‌های مشخص شده پارک کنند.

عباسی تصریح کرد: از رانندگان عزیز خواسته می‌شود در زمان اعمال محدودیت تردد در بلوار پاسداران از سایر معابر استفاده و با عوامل پلیس راهنمایی و رانندگی همکاری لازم را انجام دهند.

نظر شما