شناسهٔ خبر: 66795998 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی | لینک خبر

بازیگر یزدی:

شهید آیت‌الله رئیسی مرد عمل بود

صاحب‌خبر -
محمدرضا امیرخانی در گفتگو با خبرنگار با پایگاه خبری تحلیلی «یزدرسا»، ضمن تسلیت شهادت آیت‌الله رئیسی و همراهانشان گفت: شهید رئیسی انسانی بسیار صادق، صاف و پاک بود و به دیگران بسیار خوش‌بین بود.
وی با بیان اینکه بنده شهید آیت‌الله رئیسی را مرد عمل دیدم، افزود: البته سیاست‌های هنری سیاست‌های کلانی است که جاری و ساری است و نمی‌توان مقطعی از آن را مورد بررسی و تحلیل قرار داد با این حال اقدامات خوبی در زمینه فرهنگی هنری در دوره ریاست جمهوری وی در یزد انجام گرفت.
بازیگر و نمایشنامه‌نویس سینما و تئاتر در یزد ادامه داد: شهید رئیسی دو سفر به یزد داشت و اهل شعار نبود بلکه اهل کار و عمل بود و در سفر ایشان به یزد بودجه تکمیل مجتمع فرهنگی و هنری امامشهر با عنوان تالار مرکزی شهر یزد تأمین شد و پس از چندین سال توقف به بهره‌برداری رسید گرچه سالن تئاتر آن به زودی افتتاح خواهد شد.
وی با بیان اینکه یکی از دستورات شهید آیت‌الله رئیسی به دستگاه‌های اجرایی تخصیص اعتبارات هزینه‌ای استان‌ها برای تولیدات فرهنگی بود، افزود: این اقدام نشان از توجه ایشان به فرهنگ و هنر است و نشان می‌دهد که ایشان به خوبی فرهنگ را زیربنای امور می‌دانستند.
امیرخانی عنوان کرد: سال گذشته به جشنواره فجر برای اولین بار دو بخش شامل غزه و بخش فراگیر مختص معلولان اضافه شد، ارائه تسهیلات قرض‌الحسنه، همچنین اقدام و پیگیری برای تأمین مسکن برای هنرمندان از جمله خدمات دولت سیزدهم به هنرمندان است.
وی افزود: شهید رئیسی، رئیس جمهوری مردمی و خدمتگزار مردم بود و با وجود برخی شرایط بحرانی که در دوره ریاست جمهوری ایشان رخ داد به خوبی توانسته‌اند کشور را اداره کنند.

نظر شما