شناسهٔ خبر: 66795728 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: قدسنا | لینک خبر

 4 عملیات گردان‌های قسام علیه نیروهای اشغالگر صهیونیست در نوار غزه

مبارزان گردان‌های قسام شاخه نظامی حماس در تازه ترین عملیات خود، دو بولدوزر نظامی اسرائیلی و یک تانک مرکاوای ارتش رژیم صهیونیستی را هدف قرار دادند و گروهی 10 نفره از نیروهای پیاده دشمن صهیونیستی را در کمین گرفتار کردند.

صاحب‌خبر -


به گزارش خبرگزاری قدس (قدسنا) به نقل از منابع فلسطینی، گردان‌های قسام اعلام کرد دو بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در محله برزیل در شرق شهر رفح با راکت ضدزره یاسین 105 و بمب "شواظ" هدف قرار داده است.

 

قسام در عملیاتی دیگر یک نفربر اسرائیلی را در اطراف دروازه صلاح الدین در جنوب شرق رفح در جنوب نوار غزه با راکت تاندوم هدف قرار داد.

 

قسام تاکید کرد مجاهدان این گردان‌ها در عملیاتی ترکیبی در نزدیکی مدرسه الزراعه در شمال بیت حانون در شمال نوار غزه، گروهی 10 نفره از نیروهای پیاده دشمن صهیونیستی را در کمین گرفتار کرده و یک بمب رعدیه را در میان آن‌ها منفجر کردند سپس این نیروها را با بمب‌های دستی هدف قرار داده و به محض رسیدن نیروهای پشتیبانی دشمن، یک بمب "شواظ" را در میان آن‌ها منفجر کردند که در این عملیات هر دو گروه از نیروها کشته و زخمی شدند.

 

در عملیاتی دیگر نیز گردان‌های قسام یک تانک مرکاوای ارتش رژیم صهیونیستی را در نزدیکی عمارت بهلول در محله برزیل در جنوب شرق رفح با راکت ضدزره یاسین 105 هدف قرار داده و منهدم کرد.

نظر شما