شناسهٔ خبر: 66795263 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

۴ عملیات مرگبار القسام علیه ارتش اسرائیل در شمال و جنوب غزه

گردان‌های القسام از ۴ عملیات مهم خود علیه ارتش رژیم اشغالگر در جنوب و شمال نوار غزه خبر داد که طی آن چند تانک و نفربر و دو گروه از نظامیان صهیونیست مورد هدف قرار گرفته و کشته و زخمی شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، در حالی که وارد دویست و بیست و نهمین روز از جنگ غزه شده‌ایم و ارتش رژیم صهیونیستی به حملات کورکورانه خود در شمال و جنوب غزه ادامه می‌دهد و غیرنظامیان از جمله زنان و کودکان را هدف قرار می‌دهد، گردان‌های عزالدین القسام شاخه نظامی جنبش حماس از عملیات‌های جدید خود علیه نیروهای اشغالگر در نوار غزه خبر داد.

گردان‌های القسام اعلام کرد که دو بلدوزر نظامی ارتش صهیونیستی از نوع D9 را در محله البرزیل در جنوب شرق شهر رفح با راکت ضد زره یاسین 105 و بمب «شواظ» مورد هدف قرار داده است.

نیروهای القسام همچنین در یک عملیات دیگر یک نفربر ارتش صهیونیستی را در اطراف دروازه صلاح الدین در جنوب شرق رفح با راکت «تاندوم» هدف قرار دادند.

القسام تاکید کرد که مجاهدان آن در یک عملیات ترکیبی در نزدیکی مدرسه الزراعه در شمال بیت حانون واقع در شمال نوار غزه یک گروه 10 نفره از نظامیان پیاده دشمن صهیونیستی را در کمین انداخته و یک بمب رعدیه در میان آنها منفجر کردند.

بر این اساس رزمندگان القسام سپس نیروهای دشمن را با بمب‌های دستی هدف قرار دادند و بعد از رسیدن نیروهای پشتیبانی ارتش اشغالگر، مبارزان القسام یک بمب شواظ در میان نیروهای دشمن منفجر کردند که در این عملیات هر دو گروه از نیروهای ارتش صهیونیستی کشته و زخمی شدند.

همچنین در یک عملیات دیگر رزمندگان گردان‌های القسام یک تانک مرکاوای ارتش رژیم اشغالگر در نزدیکی عمارت بهلول در محله البرزیل در جنوب شرق رفح را با راکت ضد زره یاسین 105 مورد هدف قرار داده و آن را منهدم کردند.

انتهای پیام/

نظر شما