شناسهٔ خبر: 66795650 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

کشف ۲ تن شکر احتکار شده در قزوین

مدیر بازرسی و نظارت بر کالا‌های اساسی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین از کشف ۲ تن شکر احتکار شده در یکی از منازل مسکونی شهر قزوین خبر داد.

صاحب‌خبر -

جمشید خدایاری مدیر بازرسی و نظارت بر کالا‌های اساسی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: خبری با عنوان احتکار شکر در یکی از منازل مسکونی واقع در خیابان سعدی شهر قزوین به سازمان جهاد کشاورزی استان گزارش شد که بلافاصله بازرسان برای بررسی بیشتر به محل اعزام شدند.

وی اضافه کرد: در بازرسی از زیر زمین این منزل مسکونی ۴۰ کیسه ۵۰ کیلوگرمی شکر معادل ۲ تن پنهان شده بود که سریعا پس از تنظیم صورت جلسه کشف و پرونده تکمیلی برای ادامه مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

خدایاری با بیان اینکه شکر‌های مکشوفه علاوه بر احراز تخلف احتکار، با تخلف توزیع خارج از شبکه همراه است، ادامه داد: از آنجایی که شکر جزو کالا‌های اساسی محسوب می‌شود، هرگونه توزیع خارج از شبکه قانونی و احتکار می‌تواند تعادل این کالا را در بازار برهم بزند.

مدیر بازرسی و نظارت بر کالا‌های اساسی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین بیان کرد: شهروندان استان قزوین می‌توانند در صورت اطلاع از هرگونه احتکار کالا‌های اساسی در اماکن مختلف موضوع را به سامانه ۱۲۴ گزارش دهند.

نظر شما