شناسهٔ خبر: 66795536 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

سردار اسماعیل احمدی مقدم:

شهید آیت‌الله رئیسی بسیاری از مشکلات انباشته را در سایه مجاهدت حل و فصل کرد

رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی با بیان اینکه برای شهید آیت‌الله رئیسی روز تعطیل معنا نداشت و همه روزهای هفته روز کاری بود، گفت: ایشان با چنین روحیه‌ای بسیاری از مشکلات انباشته کشور را در سایه مجاهدت خود حل و فصل کرد.

صاحب‌خبر -

سردار اسماعیل احمدی‌ مقدم، رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی

سردار اسماعیل احمدی‌ مقدم، رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا، درباره شخصیت شهید آیت‌الله رئیسی گفت: قبلاً با شهید رئیسی همکاری داشتم به‌ویژه در نیروی انتظامی و همیشه به یاد دارم که فردی اهل سلم و به دنبال کاهش و رفع مشکلات و اختلافات بود. به عنوان مثال وقتی مشکلاتی میان نیروی انتظامی و قوه قضائیه به وجود می‌آمد برای حل مشکلات گام برمی‌داشت و در این راستا پیش‌قدم بود.

وی با بیان اینکه شهید آیت‌الله رئیسی همیشه ایده‌های سازنده داشت، افزود: ایشان حتی وقتی در اوج مسئولیت یعنی در مقام ریاست جمهوری بود اخلاق‌مدارانه رفتار می‌کرد و به کسی توهین نمی‌کرد و همیشه منش و اخلاق اسلامی را در فعالیت اجرایی و سیاسی رعایت می‌کرد.

رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی بیان کرد: رئیس جمهور شهید ما هیچگاه در دوره مسئولیت خود روز تعطیل نداشت و همه روزهای هفته برای ایشان روز کاری بود و بسیاری از مشکلات انباشته کشور را در سایه مجاهدت خود حل و فصل کرد.

سردار احمدی‌مقدم گفت: من فکر می‌کنم اگر ایشان در قید حیات بودند شکوفایی کار و زحماتشان را بیشتر مشاهده می‌کردیم. یکی از ویژگی‌های شهید رئیس تبعیت از ولایت و رهبری بود و ان‌شاءالله مسیر او ادامه یابد.

وی درباره حضور امروز مردم در مراسم بدرقه رئیس جمهور شهید و سایر همراهان ایشان اظهار کرد: حضور پرشور مردم در مراسم امروز مؤید تأیید عملکرد شهید رئیسی در ۳۳ ماه مسئولیتش است و من فکر می‌کنم سه سال پیش کسانی که به ایشان رأی ندادند هم امروز مؤید او هستند.

گفت‌وگو از سعید امینی

انتهای پیام

نظر شما