شناسهٔ خبر: 66795447 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

حضور ۱۵۲ تیم امدادی در مراسم تشییع شهید جمهور

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خراسان‌جنوبی، گفت: ۱۵۲ تیم و مرکز عملیاتی این جمعیت، مراسم تشییع پیکر شهید جمهور آیت‌الله رئیسی در بیرجند را پوشش امدادی می‌دهند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، محمدعلی کاوسی با اعلام این خبر در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: 152 تیم و مرکز عملیاتی 4 نفره فردا برای پوشش امدادی مراسم تشییع پیکر شهید آیت‌الله رئیسی در بیرجند آماده‌باش هستند. 

وی از حضور 64 تیم هلال‌احمر در مسیر مراسم و آماده‌باش 50 تیم عملیاتی و سحر به عنوان پشتیبان همزمان با صبح روز پنجشنبه در مراسم تشییع شهید راه خدمت خبر داد.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خراسان‌ جنوبی تصریح کرد: 10 خودروی آمبولانس، 7 خودروی نجات، یک کامیونت، سه موتورسیکلت، یک خودروی ارتباطات و دو بالگرد از جمله ناوگان امدادی جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی در این مراسم خواهد بود. 

کاووسی گفت: 608 امدادگر و نجاتگر جمعیت هلال‌احمر‌ خراسان‌جنوبی در این مراسم ارائه خدمت خواهند کرد، همچنین از استان‌های معین سیستان‌ و بلوچستان و کرمان تیم‌های پشتیبان به مراسم اعزام می‌شوند.

وی بیان کرد: دو آمبولانس از استان سیستان‌ و بلوچستان و دو آمبولانس از استان کرمان نیز جهت ارائه خدمات احتمالی در مراسم روز پنجشنبه حضور خواهند داشت.

انتهای پیام/ 252/

نظر شما