شناسهٔ خبر: 66795033 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

وداع باشکوه ملتی بزرگ با رئیس جمهوری خادم

وداع باشکوه و بی نظیر و حماسه ماندگار ملتی بزرگ با رئیس جمهوری خادم و مخلص در خاطره ها خواهد ماند. وداع باشکوه و بی نظیر و حماسه ماندگار ملتی بزرگ با رئیس جمهوری خادم و مخلص در خاطره ها خواهد ماند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ قلم می لرزد اما در برابر شکوه یک ملت و خدمت صادقانه و بی منت مردمی خدمتگزار از بیان نچه حق و شایسته مردان خداست عاجز است.

امروز با دیدن صحنه های حضور مردمی نجیب و قدردان در سپاسگزاری از یک شهید خادم را نمی توانید به نگارش درآورید و حق مطلب را ادا کنید.

وداع باشکوه ملتی بزرگ با رئیس جمهوری خادم

براستی نمی توان گستردگی عظمت یک ملت در عشق و ارادت به خادمی واقعی را نگارش و به زبان جاری کرد.

تصاویری که امروز مردم جهان بر قاب دوربین های تلویزیونی و از نزدیک دیدند گویای جاودانگی یک ملت و مهر تایید آنها بر عملکرد و خدمات رئیس دولتی بود که دهان دشمنان را ببندد و براستی چه تاییدی بالاتر از این حضور باشکوه و خودجوش در بدرقه یک خدمتگزار واقعی داریم.

وداع باشکوه ملتی بزرگ با رئیس جمهوری خادم

بهت و سکوت دشمنان از عظمت قدردانی یک ملت از خادم الرضا 

براستی در هر گوشه ای از این جهان هر انسان منصف و با وجدانی فارغ از دین و مذهب و آیین خود با دیدن عشق و ارادت یک ملت به یک منتخب خود چیزی جز تحسین نخواهد گفت و این حضور بی نظیر دشمنان را از این سپاس و عشق و ارادت مات و مبهوت کرده است.

صحنه هایی که امروز با حضور ملتی نجیب و قدرشناس رقم خورد بی نظیر است و شما در هیچ کجای دنیا سراغ ندارید که ملتی اینگونه به رئیس جمهور خود وابسته باشد و عشق بورزد و قدردان خدماتش باشد.  

وداع باشکوه ملتی بزرگ با رئیس جمهوری خادم

براستی در مراسم تشییع ،عشق و ارادت و تایید عملکرد یک خادم ملت بخوبی اثبات و تایید شد و امروز در تشییع آیت الله رئیسی یک رفراندوم خودجوش و بی حرف و حدیث از سوی ملت برای تایید نظام، رهبری و رئیس جمهوری مردمی و خادم را شاهد بودیم.

امروز باید دنیا ببیند و قضاوت کند یک ملت چگونه در مسیر آرمانهای خود ایستاده و از خادمان خود حمایت می کند تا درس بگیرد و کینه توزی را پایان داده و تسلیم اراده ملتها شود.

شهادت رسم مردان خداست و برای رئیسی و امیر عبداللهیان و آل هاشم و استانداری مردمی و تیم پرواز و حفاظت چیزی جز این نمی توان متصور شد،

وداع باشکوه ملتی بزرگ با رئیس جمهوری خادم

امروز داغدار مدیرانی هستیم که سرآمد خدمت بودند، سلام بر رئیس جمهور شهید و همراهان والامقامش و درود و سلام بدرقه راهشان.

امروز ملت با زبانی گویا اعلام کردند که «ابراهیم در سایه عدالتت احساس امنیت می کردیم» و با ملت مانند پدری مهربان بودی و درود و سلام نثار رئیس جمهوری پر تلاش، امام جمعه ای مخلص، وزیر خارجه ای خستگی ناپذیر و براستی که شهادت برازنده شما بود.

ایران گوهری گرانبها را از دست داد
 
باید گفت اگر حاج قاسم لباس سربازی را پوشید، ابراهیم ملت لباس پیامبر را بتن کرد تا در جبهه پیامبر مظلومان، کسوت خدمت تن کرده و ملتی را مدیون خدمات بی منت خود کند.

اشک هایمان همچنات در نبود خادم الرضا سرازیر است و آرام و قرار نداریم و پاداشت را شهادت می دانیم و امیدواریم که با شهدا و امام رضایت محشور شوی.

وداع باشکوه ملتی بزرگ با رئیس جمهوری خادم

مزد خادمی امام رضا را در ایام ولادت ثامن الحجج گرفته و ساکن مشهدالشهدا شدی و این افتخار شایسته خادمان حرم است.

رئیسی تا ابد در اذهان مردم می ماند همانگونه که سلیمانی، بهشتی، رجایی و هزاران شهید دیگر اینگونه شدند و شهادت در مکتب ما یعنی یک شروع دوباره و آغاز زندگی سرافرازانه دیگر.

رجایی و باهنر و رئیسی و بهشتی بازهم از این مردان خدا بهشتی خواهند شد اما امروز و در شرایط حساس ما یک‌ مدیر دلسوز را از دست دادیم، پدری که قلبش برای ملت می تپید و باید گفت داغتان جگر سوز و نبودتان غیر قابل تحمل و دردناک است.

فخرالوزرا امیر عبداللهیان نیز مظلومانه اما با افتخار در راهی رفت که باید می رفت و امروز وداع بزرگ ملت ایران با رئیس جمهور و حماسه و خروش مردم و قدرشناسی ملت از خادم ملت در تاریخ ثبت و ضبط شد.

این حضور سیاهپوش ملت بصیر ایران اسلامی نشان داد آرمانهی نظام در جان مردم نشسته است و این حضور بهترین پاسخ به بدخواهان و رفراندومی بزرگ در تایید نظام و رهبری است.

وداع باشکوه ملتی بزرگ با رئیس جمهوری خادم

حضور نمایندگان و مقامهای عالیرتبه بیش از 50 کشور جهان از جمله نخست وزیر ارمنستان، معاون رئیس جمهور هند، رئیس دومای روسیه، وزیر امور خارجه ترکیه، نخست وزیر عراق، وزیر امور خارجه سریلانکا، رئیس مجلس و رئیس پارلمان الجزایر، نخست وزیر اقلیم کردستان، رئیس جمهور و نخست وزیر پاکستان و بسیاری از مقامات بلند پایه کشورهای دیگر که در سوگ ملت بزرگ ایران اعلام همدردی کردند، بیانگر اقتدار و صلح دوستی ایران اسلامی است که تعجب محافل دیپلماتیک جهان را نیز برانگیخت.

وداع باشکوه ملتی بزرگ با رئیس جمهوری خادم

بار دیگر به روح بلند رئیس جمهور شهید و مردان همراهش درود و صلوات می فرستیم و جایگاه علیین را برایشان آرزومندیم.

روحتان با شهدای کربلا قرین رحمت باد/ ملت فراموشتان نخواهد کرد. در جوار حق آرام بگیرید.

نگارش: محمدرضا جباری

انتهای پیام

نظر شما