شناسهٔ خبر: 66794824 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

برگزاری مراسم بزرگداشت شهيد آیت الله رییسی در دانشگاه پیام نور کرمان

مراسم بزرگداشت شهید آیت الله رئیسی، رئیس جمهور فقید و هیات همراه در دانشگاه پیام نور کرمان برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بسیج، مشاور فرهنگی استاندار کرمان در مراسم بزرگداشت و یادبود شهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور فقید و هیات همراه در دانشگاه پیام نور کرمان گفت: منش آیت الله رئیسی الگویی برای مدیران آینده کشور است.

حجت الاسلام رسول الله وردی افزود: سنت الهی بر این قرار گرفته که ملت ایران بار سنگین تحقق اهداف عالی بشریت را به دوش بکشد و این امر مهم هزینه‌های سنگینی دارد که نمونه آن شهادت‌های شخصیت‌های مهم کشور در طول سالیان متمادی پس از انقلاب است.

او تاکید کرد: آیت الله رئیسی بسیار پرکار و ساده زیست بود و همیشه در صحنه حاضر بود و هرگز خود را از مردم جدا نکرد و جدا نمی‌دانست.

وی به خدمات دولت در سه سال اخیر اشاره کرد و یادآور شد: آیت الله رئیسی توانست با توکل به خدا و اعتماد به مردم و شرطی نکردن اقتصاد، دستاورد‌های مهمی در همه عرصه‌ها به دست آورد که از جمله آنها، می‌توان به افزایش فروش نفت از ۵۰۰ هزار بشکه به ۳.۵ میلیون بشکه در روز، رشد ۳ درصدی اقتصاد بدون فروش نفت، افزایش ۵ برابری یارانه‌های نقدی و جلوگیری از قاچاق اقلام اساسی مورد نیاز مردم، گسترش ارتباط با کشور‌های همسایه و عضویت ایران در پیمان‌های مهم منطقه‌ای و جهانی و از همه مهمتر پرهیز از بگو مگو‌های سیاسی و جناحی که ثمری جز آزردن خاطر مردم نداشت، اشاره کرد.

الله وردی در پایان، خط و مشی آیت الله رئیسی را الگویی برای مدیران آینده کشور دانست و افزود: مسیری که رئیس جمهور فقید ملت ایران ریل گذاری کرد به گونه‌ای است که مردم از دولتمردان آتی کشور انتظار دارند و مردم آن را قطعا مطالبه خواهند کرد.

نظر شما