شناسهٔ خبر: 66794757 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: قدسنا | لینک خبر

آغاز مراسم تشییع پیکر شهدای خدمت

شعار مرگ بر اسرائیل در مراسم تشییع طنین انداز شد

با حضور پرشور مردم مراسم تشییع پیکر شهید آیت‌الله رئیسی و همراهانش در تهران آغاز شد.

صاحب‌خبر -

 

به گزارش خبرگزاری قدس (قدسنا) مراسم تشییع پیکر شهید آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی و همراهانش در تهران آغاز شد. آغاز این مراسم ساعت ۰۷:۳۰ صبح اعلام شده بود اما مردم از قبل از ساعت شش صبح در خیابان انقلاب حضور داشتند.

 

تصاویر اولیه نشان می‌دهد جمعیت زیادی به سمت میدان انقلاب و دانشگاه تهران در حال حرکت هستند تا شهیدان آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، حسین امیرعبداللهیان، آیت‌الله سید محمدعلی آل هاشم، مالک رحمتی، سردار سید مهدی موسوی، بهروز قدیمی، سید طاهر مصطفوی و محسن دریانوش را به سمت خانه ابدی بدرقه‌ کنند.

 

بعد از سخنرانی و مداحی، حوالی ساعت 9 حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی بر پیکر شهدا نماز اقامه می‌کنند و ابدان مطهر بر دستان مردم پایتخت که از ساعت‌ها قبل به‌صورت انبوه به سمت دانشکاه تهران حرکت کرده‌اند، تا میدان آزادی تشییع خواهد شد.

 

علاوه بر شخصیتهای لشکری و کشوری جمهوری اسلامی ایران، اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس، شیخ نعیم قاسم معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان و برخی از نمایندگان و شخصیت‌های بین المللی مقاومت اسلامی نیز در مراسم اقامه نماز و تشییع در دانشگاه تهران حضور یافته‌اند.

 

رهبر انقلاب بر پیکر شهدای خدمت نماز اقامه کردن

حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب در دانشگاه تهران بر پیکر رئیس‌جمهور و همراهان ایشان نماز اقامه کردند.

 

پیکر مطهر شهید آیت‌الله رئیسی قرار است روز پنجشنبه در رواق دارالسلام حرم مطهر امام رضا (ع) به خاک سپرده شود و پیکر امیرعبداللهیان وزیر خارجه برای خاکسپاری به حرم شاه عبدالعظیم حسنی (ع) منتقل خواهد شد.

 

انتهای پیام ع.غ

نظر شما