شناسهٔ خبر: 66794607 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

هرمزی: شهروندان از ایستگاه‌های لاله، کارگر و توحید استفاده کنند

معاون‌ حمل و نقل شهرداری تهران‌ تاکید کرد که خدمت رسانی شبکه حمل و نقل عمومی به سوگواران تا پایان مراسم تشییع شهید جمهور و همراهانش ادامه دارد. معاون‌ حمل و نقل شهرداری تهران‌ تاکید کرد که خدمت رسانی شبکه حمل و نقل عمومی به سوگواران تا پایان مراسم تشییع شهید جمهور و همراهانش ادامه دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا، محسن هرمزی معاون‌ حمل و نقل شهرداری تهران‌ در حاشیه مراسم تشیع پیکر رئیس جمهور شهید و همراهانش با بیان اینکه‌ سرفاصله حرکت قطارهای مترو کاهش یافته است، گفت: با توجه به اعزام قطارهای فوق العاده، سرفاصله حرکت قطارها کاهش یافته است. ‌

وی با اشاره به خیل عظیم مسافران شبکه حمل و نقل عمومی، با تاکید براینکه با توجه به رایگان بودن خدمات، هنوز نمی‌توان گفت که چه تعداد از شهروندان از خدمات مترو، اتوبوس و تاکسی استفاده کرده‌اند، گفت: با توجه به آغاز مراسم نماز و لزوم آماده‌سازی و همچنین ازدحام جمعیت در خیابان‌های اطراف محل برگزاری نماز، ایستگاه‌های مترو تئاتر شهر و انقلاب تخلیه مسافر انجام نمی‌شود.

وی ادامه داد: شهروندان می‌توانند از ایستگاه‌های مترو لاله، کارگر، توحید و فردوسی برای رسیدن به محل اقامه نماز استفاده کنند.

هرمزی تاکید کرد: ارائه خدمات به شهروندان تا پایان مراسم و آخرین مسافر ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

نظر شما