شناسهٔ خبر: 66794485 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی | لینک خبر

برای عرض تسلیت شهادت خادم ملت؛

الهام متین میزبان هیئت‌مدیره انجمن‌های نمایشی استان گلستان شد

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، صبح سه شنبه اعضای هیات مدیره انجمن هنرهای نمایشی استان گلستان به منظور عرض تسلیت آسمانی شدن خادم الرضا شهید آیت الله رئیسی و یارانش به دیدار الهام متین مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان آمدند.

در این دیدار هر یک از اعضای هیات مدیره ضمن بیان احساس و اندیشه خود درباره شخصیت و جایگاه مردمی  آیت الله رئیسی، درباره اقدامات انجام شده از سوی انجمن از ابتدای آغاز فصل نو خدمت مطالبی را عنوان کردند.

همچنین اعضا ضمن تاکید بر تداوم با قدرت فعالیت برای تربیت نسلی متعهد، پیشنهادهایی را برای هنر نمایش استان با روحیه میدانی و جهادی ارائه دادند.

در این نشست الهام متین نیز با قدردانی از روحیه مسئولیت پذیری، جهادی و میدانی انجمن هنرهای نمایشی استان که از نخستین روزهای آغاز فعالیت، با برنامه پا در میدان گذاشتند، گفت: فرصت خدمت کوتاه است و ما باید بدون فوت وقت در کنار هم برای استمرار موفقیت های استان ساعی و ثابت قدم باشیم.

وی افزود: آسمانی شدن رئیس جمهور مردمی در باورها نمی گنجد و ما سرمایه ارزشمندی را از دست دادیم اما همان طور که رهبر معظم انقلاب فرمودند، کار و پرچم این نظام بر زمین نمی ماند و با قدرت و دقت و توان مضاعف و در کنار هم برای تداوم حضور ایرانی اسلامی در قله ها ادامه خواهیم داد.

الهام متین با اشاره به اینکه افتخار می کنم در دولتی خدمت می کنم که رئیس جمهورش به فیض شهادت نائل آمده است، ادامه داد: برای تربیت هنرمند متعهد در تراز انقلاب اسلامی مسئولیم و امیدوارم بتوانیم دستاوردهای پرشماری را در سطح ملی و بین المللی رقم بزنیم.

 

 

نظر شما