شناسهٔ خبر: 66794327 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

۷ و ۸ خرداد؛

رویداد دانشجویی صدرا در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب برگزار می شود

رویداد دانشجویی صدرا ۷ و ۸ خرداد در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سید عظیم حسینی، دبیر رویداد صدرا از برگزاری رویداد صدرا در تاریخ ۷ و ۸ خرداد ۱۴۰۳ در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب خبر داد.

وی افزود: با توجه به اینکه ایجاد راه ارتباطی بین دانشگاه و صنعت از دغدغه‌های دهه اخیر دانشگاه‌های کشور بوده، دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب نیز با هدف اعمال ایده‌های مختلف در این زمینه، از جمله فراهم کردن زمینه اشتغال برای دانشجویان و کسب مهارت را از برنامه‌های اصلی واحد خواند.

وی اضافه کرد: از جمله کار‌های انجام شده در این زمینه برگزاری بازدید‌های علمی توسط باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان با هدف ایجاد اشتغال بوده است و از این طریق نیز این فرصت شغلی برای دانشجویان تا کنون فراهم گردیده است.

حسینی در راستای رویداد صدرا ادامه دادند باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان واحد تهران جنوب در رویداد صدرا برنامه‌های مختلفی در نظر گرفته است. در این مسیر علاوه بر ایجاد فرصت‌های شغلی برای انجمن‌های علمی دانشجویی، ایجاد خانه خلاق و غرفه‌ی فروش آثار دانشجویی و تشکیل جامعه‌ی دانش آموختگان را به منظور شناسایی دانشجویان توانمند عنوان کرد که در این مسیر تشکیل شبکه بین دانشجویان و دانش آموختگان باعث ارتباط مستقیم با صنعت از طریق دانشجویان همین واحد خواهد بود. جلسات هم اندیشی دانشجویان جهت مشارکت در رویداد صدرا و ... در حال برگزاری است.

مریم تمدنی رییس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان پرورش دانشجویان هماورد طلب، ایجاد انگیزه درونی برای دانشجویان به جای مطالبه گری صرف و ایجاد ثبات رویه در رفتار دانشجویان، بالا بردن آمادگی روحی و افزایش توانمندی و مهارت دانشجویان جهت ورود به بازار کار، ایجاد شبکه‌ی پیوند و دوستی بین دانشجویان و دانش آموختگان و ایجاد خانه خلاق را از اهداف برگزاری رویداد معرفی نمود.

نظر شما