شناسهٔ خبر: 66794258 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

در مسابقات لیگ ملت‌ها؛

والیبال جهان به احترام شهیدابراهیم رئیسی یک دقیقه سکوت خواهد کرد

دیدار‌های تیم‌های ملی والیبال زنان و مردان ایران در جهان و آسیا با ادای احترام به یاد و خاطره رئیس جمهور شهید ایران اسلامی و همراهان آغاز می‌شود.

صاحب‌خبر -

پس از جلسه سید میلاد تقوی با مسئولین فدراسیون جهانی و کمیته برگزاری مسابقات، فدراسیون جهانی والیبال اعلام کرد بازی ایران و صربستان با سکوت و ادای احترام به یاد و خاطره رئیس جمهور شهید جمهوری اسلامی ایران آغاز خواهد شد.

بدین ترتیب مردان والیبال ایران بامداد روز پنج‌شنبه در حالی به مصاف صربستان می‌روند که والیبال جهان به احترام رئیس جمهور شهید و همراهان وی یک دقیقه سکوت خواهد کرد.

فدراسیون جهانی والیبال طی نامه‌ای به کمیته برگزاری لیگ ملت‌ها و چلنج‌کاپ برگزاری مراسم ادای احترام را ابلاغ کرد و ضمن تسلیت از ایران بابت حضور در مسابقات با وجود اینگونه چالش‌ها تشکر کرد.

همچنین دیدار ایران و هند در مسابقات والیبال چلنج‌کاپ زنان آسیا در فیلیپین با یک دقیقه سکوت و ادای به احترام شهدای خدمت ایران آغاز شد.

آیت‌الله ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری، حجت الاسلام آل هاشم امام جمعه تبریز، حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی، سردار سید مهدی موسوی و دیگر همراهان روز یکشنبه ۳۰ اردیبهشت در سانحه بالگرد در منطقه جنگلی دیزمار بین روستای اوزی و پیر داوود به شهادت رسیدند.

نظر شما