شناسهٔ خبر: 66794209 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

صدرنشینی منطقه ۸ اصفهان در صدور پروانه ساخت‌وساز

مدیر منطقه ۸ شهرداری اصفهان گفت: سال گذشته در این منطقه ۶۵۷ پروانه ساخت‌وساز با مساحت ۳،۳۵۰،۱۱ مترمربع با کاربری‌های مسکونی، اداری و تجاری صادر شده است.

صاحب‌خبر -

حسن محمدحسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به میزان صدور پروانه‌های ساختمانی در سال ۱۴۰۲ در منطقه ۸ شهرداری اصفهان اظهار کرد: در این منطقه به‌دلیل تمایل شهروندان گرامی به ساخت‌وسازها با کاربری مسکونی، نسبت به سایر مناطق از آمار بالایی برخوردار است، به‌طوری که این آمار با صدور ۴۷۴ به مساحت ۳،۲۱۳،۳۵۳ مترمربع پروانه و افزودن پروانه‌های اصلاحی به ۶۵۷ پروانه با مساحت کل ۳،۳۵۰،۱۱۱ با کاربری‌های مسکونی، اداری و تجاری بوده است.

وی افزود: از تعداد پروانه‌های صادر شده در این منطقه ۵،۹۸۱ مترمربع تجاری، ۳۷۳،۷۰۹ مترمربع آن مسکونی و تعداد ۶۳ پروانه در بافت فرسوده بوده است.

مدیر منطقه ۸ شهرداری اصفهان با اشاره به آمار صدور پروانه در سال جاری تصریح کرد: در فروردین سال جاری تعداد ۴۶ پروانه به مساحت ۳۰،۵۲۷ مترمربع صادر شده است که از این تعداد ۳۰ پروانه با مساحت ۲۴،۳۶۹ مترمربع مسکونی و ۹ پروانه به صورت تجاری یا مسکونی تجاری با مساحت ۵،۴۶۸ مترمربع و ۴ پروانه در بافت فرسوده بوده است.

محمدحسینی با اشاره به میزان صدور پایان کار افزود: سال گذشته تعداد ۲۶۴ پایان کار به مساحت ۲۷۲،۴۳۰ مترمربع و در فروردین سال جاری ۱۲ پایان کار به مساحت ۱۲،۱۰۲ مترمربع صادر شده است.

وی با اشاره به تسهیل در روند درخواست‌های شهروندان خاطر نشان کرد: شهروندان می‌توانند با مراجعه به سامانه my.isfahan.ir تمام درخواست‌های خود را به‌صورت آنلاین پیگیری کنند و از حضور فیزیکی در شهرداری منطقه اجتناب کنند.

نظر شما