شناسهٔ خبر: 66794022 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

به خوانندگی محسن توسلی؛

تک آهنگ «شهید جمهور» منتشر شد

محسن توسلی از خوانندگان آثار موسیقایی مرتبط با مضامین حماسی و انقلابی هم زمان با آغاز مراسم تشییع پیکر شهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی و هیات همراه تک آهنگ «شهید جمهور» را منتشر کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه فرهنگ دفاع‌پرس، هم زمان با آغاز مراسم تشییع پیکر شهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی سید شهیدان خدمت و دیگر شهدای خدمت در تهران، تک آهنگ «شهید جمهور» به خوانندگی محسن توسلی پیش روی مخاطبان قرار گرفت.

در این قطعه موسیقایی که به همت دفتر موسیقی و شعر و سرود سازمان صدا و سیما منتشر شده است، قاسم صرافان شاعر، امید رهبران میکس و مسترینگ و محسن توسلی به عنوان خواننده حضور دارند.

<div id="video-display-embed-code_2474135" ><script type="text/JavaScript" src="https://defapress.ir/fa/news/play/embed/668813/2474135?width=400&height=300"></script></div>

محسن توسلی از جمله خوانندگان شناخته شده ترانه‌های انقلابی است که طی سال‌های اخیر فعالیت‌های زیادی در عرصه تولید آثاری مرتبط با مضامین انقلابی و اجتماعی داشته است. این خواننده علاوه بر اجرا‌های زنده‌ای که در کشورمان داشته در برخی کشور‌های اسلامی نیز اقدام به برگزاری کنسرت کرده است.

انتهای پیام/ 112

نظر شما