شناسهٔ خبر: 66793885 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

افتخاری دیگر برای حوزه هنری/برترین فیلم پویا نمایی جشنواره اقوام ایرانی به فیلم حوزه هنری رسید

جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی پس از پنج روز با معرفی برندگان شش بخش رقابتی به کار خود پایان داد. جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی پس از پنج روز با معرفی برندگان شش بخش رقابتی به کار خود پایان داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛میثم فرهمندیان مسئول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری استان گفت: آیین اختتامیه این رویداد سینمایی، غروب روز یکشنبه ۳۰ اردیبهشت مصادف با روز ایران‌شناسی با حضور جمعی از مدیران فرهنگی، هنرمندان و اهالی رسانه در پردیس سینمای باغ کتاب تهران برگزار شد و بیش از ۱۷۰ اثر سینمایی، کوتاه، مستند، انیمیشن و نماهنگ در سه سالن پردیس سینمایی باغ کتاب تهران به نمایش درآمد که در بخش مستند ۶۳ اثر، در بخش فیلم کوتاه ۶۵ اثر، در بخش پویانمایی ۱۳ اثر، در بخش نماهنگ ۱۲ اثر و در بخش سینمایی ۱۶ اثر داوری شدند که بخش انیمیشن و پویانمایی زیبا ارژنگ برای «محراب آرامش» موفق به دریافت  دیپلم افتخار این جشنواره شده است. 

فرهمندیان ادامه داد: در بخش فیلمنامه خانم ارژنگ موفق به دریافت دیپلم افتخار ویژه هیئت داوران را برای نگارش فیلمنامه پرنده آرزوها را به خود اختصاص داده است.

مسئول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری اضافه کرد: در این جشنواره دو فیلم  محراب آرامش و ایل بانو  تولیدات حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد حضور داشتند.

بهمن ارک، محمدرضا خردمندان، مرجان اشرفی‌زاده، مریم بحرالعلومی، آرش رصافی، امید شمس و نقی نعمتی اعضای هیئت انتخاب و داوری این جشنواره را برعهده داشتند.

انتهای پیام 

نظر شما