شناسهٔ خبر: 66793611 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی | لینک خبر

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان شمالی

رسانه ها مرزداران فکر مردم/ نیاز و کار مردم مهم ترین اولویت رئیس جمهور شهید

صاحب‌خبر -
به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی ، حسن ناهیدی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان شمالی ابراز همدردی کشورهای مختلف را آورده و سرمایه بزرگ دانست و گفت: اعلام تسلیت از سوی کشورهای مختلف آورده و سرمایه بزرگی برای نظام و انقلاب اسلامی است.و این همگامی برای کشور ایجاد قدرت می کند.

ناهیدی با اشاره به ویژگی شخصیتی رئیس جمهور نتیجه بخشی و درست انجام دادن کار را از جمله ویژگی های دکتر رییسی دانست و گفت: ریئس جمهور شهید کار درست را در انجام دادن درست آن می دانست و ارزش شروع کار را در به نتیجه رسیدن ان کار می دانست.
وی روحیه این شهید را شبیه روحیه شهید بهشتی اعلام و افزود: مظلومیت این شهید به گونه ای بود که برخی به سمت ترور شخصیتی این رئیس جمهور مردمی می رفتند.
ناهیدی با توجه به اولویت بندی نمودن کارها توسط رئیس جمهور شهید مهم ترین اولویت ها را نیاز و کار مردم توسط خادم الرضا عنوان نمود.
وی با توجه به شکست دشمنان در جنگ‌سخت خطاب به رسانه ها گفت: دشمن مایوس به دنبال تحریک برخی افراد در فضای مجازی هست و چون در جنگ سخت موفق نشده و نتیجه نگرفته اند به دنبال این هستند که این حادثه را یک فرصت برای خود تلقی نمایند و باید رسانه ها با هوشیاری کامل در مقابل این شیطنت و دشمنی دشمنان مقابله نموده و برای بیان واقعیات در جامعه تلاش تا شایعات زدوده شوند.
وی رسانه ها را مرزداران فکر مردم نام برد و از رسانه های استان در اطلاع رسانی دقیق و سریع و صریح تقدیر نمود.
ناهیدی اظهارداشت: براساس قانون اساسی اقدامات لازم برای انتخابات رییس جمهور مهیا خواهد شد و فضای کشور، فضای مناسبی برای انتخابات خواهد بود.

تقی صادقی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیر شورای اطلاع رسانی استان نیز در این جلسه ضمن تاکید بر بیان گفتمان و اندیشه خادم الرضا و خادم ملت گفت: باید سعی شود تا گفتمان و اندیشه این شهید عزیز ماندنی شود.

صادقی شوق خدمت را از جمله خصایص رئیس جمهور پر تلاش و خستگی ناپذیر عنوان نمود و افزود: با ورود ایشان در تولیت آستان قدس رضوی تاریخ و تعریف آستان قدس تغییر کرد.





 

 

نظر شما