شناسهٔ خبر: 66793417 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

وزیر کار و رفاه اجتماعی در گفت‌وگو با ایسنا:

آیت‌الله رئیسی عاشق مردم و خدمت بود/ اراده دولت تداوم راه شهیدجمهور است

نجمه محمودی‌نیا

وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی می‌گوید: رابطه آیت‌الله رئیسی با مردم رابطه خادم و مخدومی بوده است؛ ایشان عاشق مردم و خدمت بودند.

صاحب‌خبر -

سیدصولت مرتضوی در گفت‌وگو با ایسنا، ضمن عرض تسلیت شهادت آیت‌الله رئیسی اظهار کرد: فقدان ایشان  خلا بسیار بزرگی است. آیت الله رییسی به ما توصیه کردند که بنا به تعبیر امام اگر خادمین این ملت به هر دلیلی از بین ملت رخت بر می‌بندند، قطعا اراده پولادین مدیران به منظور جبران خلا وجود شخصیت‌های بزرگ، محکم‌تر می‌شود.

وی ادامه داد: اگرچه این داغ بر همه ما گران بوده است اما اراده دولت تداوم راه آیت الله رییسی است. دولتمردان با خدا برای تداوم راه شهید جمهور عهد بسته‌اند و از خداوند رحمان طلب می‌کنم که خلا وجودی این شخصیت‌های بزرگ به فضل الهی جبران شود.

وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه نگاه بلند آیت الله رییسی به مدیریت جهانی و تسلط‌شان بر همه موضوعات یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد ایشان بود، تاکید کرد: یکی از صفات بسیار ارزنده آیت‌الله رییسی این بود که گوششان بدهکار حرف مردم بود و رابطه ایشان با مردم رابطه خادم و مخدومی بود. ایشان عاشق مردم و خدمت بودند.

مرتضوی در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: ایشان به طور خاص به چند حوزه توجه می‌کردند که یکی از آنها پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی بوده است. یکی از مباحث اجتماعی، موضوع اشتغال و ازدواج و مسکن بوده است. ایشان دستور می‌دادند که اگر هفته ای یکبار ضرورت داشته باشد در حوزه عالی اشتغال و مسکن شرکت کنم درنگ نکنید و مشاهده هم می‌کنید به بیان تمامی مراکز رسمی جهان، در همین مدت کوتاه این دولت از رکود دهه ۹۰ عبور کرد و به رشد اقتصادی رسید. در حوزه اشتغال نیز نرخ بیکاری دو درصد کاهش یافت و سالانه بالغ بر یک میلیون فرصت شغلی در این کشور ایجاد شد.

انتهای پیام

برچسب‌ها:

نظر شما