شناسهٔ خبر: 66793181 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

مدیرعامل هلال‌احمر گلستان خبرداد؛

۱۷ ساعت عملیات طاقت فرسا برای انتقال پیکر بی جان مرد اهل شاهکوه

مدیرعامل هلال‌احمر گلستان خبرداد؛ مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر گلستان گفت: پیکر بی‌جان مرد مفقود شده اهل شاهکوه در مناطق صعب العبور و جنگلی جنوب گرگان بعد از ۵ روز عملیات جست‌وجو پیدا شد و تیم های فنی نجات در مناطق کوهستانی و فضای معلق هلال‌احمر عملیات دستیابی، دسترسی و انتقال را طی ۱۷ ساعت عملیات سخت و طاقت فرسا انجام دادند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنای گلستان، قاسم غریب آبادی گفت: روز پنج‌شنبه ۲۷ اردیبهشت ماه پس از دریافت گزارش مفقود شدن یک مرد ۴۸ ساله در شاهکوه و زیارت از سوی مقام قضایی، جست‌وجوها طی چند مرحله با تیم بندی و مشخص کردن مسیرهای احتمالی و از طریق روش های فنی جست‌وجو انجام شد.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر گلستان افزود: طی چند روز عملیات مناطق مراد چشمه، چکل گدا، سیاه خانی، شربت و چماز در چهارباغ و آبشار دوقلو زیارت با همکاری نیروهای مردمی مورد جست‌وجو قرار گرفتند.

وی اظهار کرد: در نهایت با توجه به اعلام گزارش تیم کوهنوردی با موضوع پیدا شدن پیکر فرد مفقود شده و وضعیت خاص منطقه، تیم های فنی نجات در مناطق کوهستانی و واکنش سریع هلال احمر استان ساعت ۴ بامداد سه شنبه یکم خرداد به صورت پیاده به محل اعزام شدند.

غریب آبادی خاطر نشان کرد: تیم ها پس از ۱۷ ساعت گذر از مناطق صعب العبور به دره تلنبار محلی که پیکر جان‌باخته در آنجا قرار داشت رسیده و پس از دسترسی، به دلیل مه شدید و بارندگی پیکر فرد جان‌باخته را با ایجاد کارگاه‌های متعدد از مسیر زیارت به پایین دست انتقال داده و تحویل عوامل انتظامی و مقام قضایی دادند.

انتهای پیام/

نظر شما