شناسهٔ خبر: 66792982 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

عضو کنگره آمریکا:

اف‌بی‌آی قصد ترور ترامپ را داشت

عضو کنگره آمریکا: نماینده آمریکایی مدعی شد که وزارت دادگستری این کشور و اف‌بی‌آی قصد داشتند ‌رئیس‌جمهور سابق آمریکا را در جریان یورش سال ۲۰۲۲ به خانه وی در مار-آ-لاگو‌ ترور کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا به نقل از تاس، «مارجوری تیلور گرین»، نماینده آمریکایی مدعی شد که وزارت دادگستری این کشور و اف‌بی‌آی قصد داشتند «دونالد ترامپ»‌، رئیس‌جمهور سابق آمریکا را در جریان یورش سال ۲۰۲۲ به خانه وی در مار-آ-لاگو‌ ترور کنند.

تیلور گرین در پستی در پلتفرم ایکس نوشت: «وزارت دادگستری و اف‌بی‌آی (رئیس‌جمهور آمریکا جو بایدن) برای ترور رئیس‌جمهور ترامپ برنامه‌ریزی کردند و چراغ سبز نشان دادند. همه فهمیدند چه شد؟! جمهوری‌خواهان چگونه با این موضوع برخورد خواهند کرد؟ من سعی کردم ‌از وزارت دادگستری و اف‌بی‌آی در این زمینه حسابرسی کنم، اما دموکرات‌ها مانع آن شدند.»

تیلور گرین اسکرین شات پست ترامپ در شبکه اجتماعی تروث را به متن خود ضمیمه کرد که در آن او گفته بود: «از گزارش‌هایی مطلع شده‌ام که وزارت دادگستری جو بایدن به اف‌بی‌آی اجازه استفاده از نیروی مرگبار را در جریان حمله غیرقانونی به منزل من را داده است. جو بایدن یک تهدید جدی برای دموکراسی است.»

 

 

انتهای پیام/

نظر شما