شناسهٔ خبر: 66792747 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

آنچه دشمن درباره «شهیدِ جمهور» نمی‌فهمد

شهادت آیت الله رئیسی،رئیس جمهور فقید کشورمان و هیات همراه با بازتاب های بین المللی قابل توجهی همراه شد. در این راستا، جدای از ملت ایران، شماری از دولت های منطقه نیز به احترام کشورمان عزای عمومی اعلام کرده اند و مقام های برجسته سیاسی در اقصی نقاط جهان، شهادت شهدای خدمت را به ملت ایران تسلیت گفته اند. 

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، الف نوشت: با این همه، جریان های سیاسی و رسانه ای غربی همچون همیشه در چنین موقعیت هایی طرح های پوسیده و نخ نمای خود را دنبال می کنند و سعی دارند به هر نحو ممکن بر زخم ملت ایران نمک بپاشند و از این رهگذر برای خودشان دستاوردسازی داشته باشند. نقیصه ای که سال هاست با آن مواجه هستند و هر بار که سعی داشته اند تیری به سمت ملت ایران پرتاب کنند، در نهایت به قلب خودشان اصابت کرده است. 

اولا، این جریان های معاند باید از خود بپرسند که چه شده که پس از سال ها سم پاشی آن ها در مورد آیت الله رئیسی و روایت سازی های انحرافی مختلف در مورد ایشان، مردم کشورمان اینچنینی به سوگ ایشان نشسته اند و تاکنون شاهد بوده ایم که مردم در شهرهای تبریز و قم، حماسه های مثال زدنی را در عزاداری و تشییع پیکر شهدای خدمت از خود به نمایش گذاشته اند. این مساله خود نشان می دهد که آن ها به هیچ عنوان مردم ایران را نشناخته اند و همین عدم شناخت است که سال هاست آن ها را در مواجهه با ملت ایران، به طرفی همیشه بازنده تبدیل کرده است. 

دوم اینکه جریان های سیاسی و رسانه ای غربی سال ها سعی داشته اند تا تصویری غیرواقعی و دروغین را از آیت‌الله رئیسی به افکار عمومی کشورمان و جهان ارائه کنند. آن ها در این سال ها انواع و اقسام تهمت ها را علیه ایشان مطرح کرده اند و حتی پس از شهادت ایشان نیز شاهد بوده ایم که برخی رسانه‌های معاند ایشان را دیکتاتور خطاب کرده و یا دیگر نسبت های ناروا را در مورد ایشان مطرح می کنند. 

با این حال، باید از این جریان ها پرسید که آیا دیکتاتوری در طول تاریخ وجود داشته که در وقت نماز و راز و نیاز با خدا در یک روستای ساده توقف کند و با مردم آن ها دیدار کند و به درد دل آن ها گوش کند و سپس در منطقه ای صعب العبور و سخت دچار سانحه هوایی شود؟ مگر سیاستمداران دیکتاتور در دنیا جز آسایش و امینیت خود به چیز دیگری اهمیت می دهند؟ براستی این سوال مطرح است که شهید رئیسی قبل از شهادتش کجا بوده و چه می کرده؟ 

حضور ایشان در دیگر رویدادها  نظیر سیل سیستان و بلوچستان و یا دیگر بلایای طبیعی و صحبت با مردم آسیب‌دیده، همه و همه نشان می دهد که آیت الله رئیسی به جای عافیت طلبی، خدمت به مردم و تبدیل کردن کرسی قدرت به یک فرصت برای خود جهت ارائه خدمت را به عنوان یک اولویت تعریف کرده بود. اساسا به همین دلیل است که خونِ این شهید بزرگوار و همراهانشان برای کشورمان توام با برکت و قدرت خواهد بود.  

انتهای پیام

نظر شما