شناسهٔ خبر: 66792672 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

به مناسبت برگزاری آیین تشییع و خاکسپاری رئیس جمهور شهید

اختصاص ۷ رام قطار فوق العاده در مسیر مشهد-تهران

هفت رام قطار فوق العاده به مناسبت آیین تشییع و خاکسپاری رئیس جمهورشهید آیت الله رئیسی در مسیر مشهد-تهران اختصاص یافت.

صاحب‌خبر -

 

اختصاص هفت رام قطار فوق العاده در مسیر مشهد-تهران

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،مدیرکل راه آهن خراسان گفت: سه رام قطار مسافربری برای امروز چهارشنبه  دوم خرداد در مسیر تهران به مشهد و برای روز‌های پنجشنبه و جمعه سوم و چهارم خرداد، هر روز ۲ رام قطار در مسیر مشهد به تهران به صورت فوق‌العاده پیش‌بینی شده است.

مصطفی نصیری مجموع ظرفیت ایجاد شده را حدود سه هزار و ۵۰۰ صندلی اعلام کرد و اظهار داشت: بلیت این قطار‌ها در سکو‌های فروش اینترتی و دفاتر آژانس‌های مسافرتی مجاز از ساعت ٢١  شب گذشته اول خرداد قابل خریداری است.

براساس اعلام اداره کل راه آهن خراسان هم اکنون روزانه ۷۴ رام قطار رفت و برگشت در مسیر مشهد به ۲۷ شهر و مرکز استان تردد دارند.

آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی هشتمین رئیس‌جمهوری اسلامی ایران که عصر یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مسیر بازگشت از مراسم افتتاح سد «قیز قلعه‌سی» به سمت شهر تبریز، در منطقه «ورزقان» استان آذربایجان شرقی دچار سانحه هوایی شده بود، به همراه تمامی همراهان، همزمان با شب ولادت امام رئوف علی ابن موسی‌الرضا (ع) به مقام رفیع شهادت نایل شد.

حجت‌الاسلام آل هاشم، نماینده ولی‌فقیه و امام‌جمعه تبریز، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی، سردار سید مهدی موسوی فرمانده یگان حفاظت رئیس‌جمهور و تعدادی از محافظین و خدمه بالگرد از سرنشینان بالگرد حامل رئیس‌جمهور بودند.

آیین وداع و تشییع پیکر پاک و مطهر شهید آیت الله دکتر رئیسی و شهدای  همراه ایشان روز گذشته با حضور جمعیت گسترده مردم ولایتمدار در استان‌های آذربایجان شرقی و قم برگزار شد.

نظر شما