شناسهٔ خبر: 66792031 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

احدی: خدا مزد رئيسی را با شهادت داد

مدیرکل دفتر امور فرهنگی وزارت ورزش و جوانان گفت: رئيسی زندگی باشکوهی داشت و مزدش را با شهادت گرفت. مدیرکل دفتر امور فرهنگی وزارت ورزش و جوانان گفت: رئيسی زندگی باشکوهی داشت و مزدش را با شهادت گرفت.

صاحب‌خبر -

حجت‌الاسلام علی احدی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا، در خصوص شهادت آیت‌الله رئیسی گفت: حادثه جانسوز و جانگدازی برای مردم ایران و البته شکوهمند برای خود رئيسی و همراهان بود. او زندگی باشکوهی داشت.

وی افزود: هم رئیس جمهور و هم همراهان در زندگی خود دائما در فکر خدمت بودند و این خدمت‌ها همه از سر دلسوزی و فداکاری بود. همیشه می‌گفتیم شهدا از آخر مجلس انتخاب می‌شوند اما این بار انگار از ابتدای صف چیده شدند.

معاون فرهنگی وزارت ورزش و جوانان عنوان کرد: هیچکس در ایران نیست که قبول نداشته باشد او مردمی بود. دوست و دشمن هم می‌دانستند او از فساد چقدر دور است و اصلا دشمن آن است. خدا مزد خدمات رئیسی را داد و با شهادت، او را مهمان خود کرد.

احدی در پایان گفت: اتفاق جانسوزی بود. می‌بینیم که مردم، از تمام اقشار ناراحت هستند و این مساله نشان می‌دهد بلوغ سیاسی آنها چقدر است که اختلافات را کنار گذاشته‌اند و همدل شده‌اند.

انتهای پیام/

نظر شما