شناسهٔ خبر: 66791467 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

سوگواری مردم ولایتمدار قوچان در فراغ شهدای خدمت به روایت تصویر

مردم ولایتمدار قوچان همزمان با سراسر کشور در سوگ شهدای خدمت عزاداری کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از قوچان، امام جمعه قوچان در مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت که در مسجد جامع امام خمینی (ره) برگزار شد گفت: حادثه سقوط بالگرد حامل رئیس جمهور مردمی و جهادی جمهوری اسلامی ایران شهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی و همراهانشان بسیار ناگوار و سهمگین بود و قلب ملت ایران را به درد آورد.

حجت الاسلام  هراتی مطلق ضمن عرض تبریک و تسلیت به مناسبت شهادت رئیس جمهور مردمی و جهادی و همراهانشان افزود:من از شما مردم شهید پرور کمال تشکر و قدردانی را می نمایم که در مراسم سید الشهدای خدمت و همراهانشان به صورت گسترده و باشکوه حضور پیدا کردید و از خداوند متعال برای این شهیدان علو درجات را مسئلت می نمایم.

امام جمعه قوچان خاطرنشان کرد: متاسفانه نیروهای خدمتگزاری را از دست دادیم و این ضایعه ی دردناکی است. در پیام مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) دیدیم که به روحیه ی جهادی، خستگی ناپذیری، خادم مردم بودن و... اشاره نمودند.

وی بیان کرد: همان طور که مقام عظمای ولایت بیان نمودند باید کارهای کشور طبق روال خودش پیش برود.

هراتی مطلق اعلام کرد: تشییع سید الشهدای خدمت باید باشکوه وبا عظمت باشد و اگر ما اشک می ریزیم نشانه عجز نیست بلکه نشان از ارادت ما به این خادم ملت است.

وی در پایان تاکید کرد: به شایعات فضای مجازی توجه نکنید و آن چیزی که از صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش و منتشر می شود مورد وثوق و اعتماد است. 

کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_4720473" ><script type="text/JavaScript" src="https://basijnews.ir/fa/news/play/embed/9600918/4720473?width=400&height=300"></script></div>

نظر شما