شناسهٔ خبر: 66791251 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرنامه دانشجویان ایران | لینک خبر

پیکر شهید امیرعبداللهیان در حرم عبدالعظیم به خاک سپرده می‌شود

پیکر مطهر شهید امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) شهرری خاکسپاری می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ پیکر مطهر شهید خدمت، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) شهرری خاکسپاری خواهد شد.

با هماهنگی‌های انجام شده توسط خانواده شهید امیرعبداللهیان با حرم مطهر، قرار است پیکر وزیر امور خارجه در شبستان آستان مقدس و در جوار سیدالکریم دفن شود. 

فرماندار ویژه شهرستان ری در این رابطه اظهار کرد: باتوجه به صحبت‌های اولیه درخصوص احتمال برگزاری مراسمات تشییع و تدفین شهیدان امیرعبداللهیان و سردار موسوی در شهرری و در جوار آستان مطهر حضرت عبدالعظیم(ع)، هماهنگی‌ها و اقدامات لازم جهت میزبانی شایسته از پیکرهای پاک شهیدان و مردم عزیز استان تهران انجام شده که بلافاصله پس از تأیید نهایی و ابلاغ برگزاری مراسمات در شهرری از سوی ستاد تشییع شهدای خدمت، زمان و مکان دقیق مراسم اطلاع رسانی خواهد شد.

گفتنی است؛ بالگرد حامل آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، سردار سیدمهدی موسوی سر تیم حفاظت رئیس جمهور و دیگر همراهانشان، یکشنبه ۳۰ اردیبهشت پس از افتتاح سد قیز قلعه‌سی در آذربایجان‌شرقی دچار سانحه شد و سرنشینان بالگرد در این حادثه به شهادت رسیدند.

نظر شما