شناسهٔ خبر: 66791192 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: حوزه | لینک خبر

مدیر حوزه علمیه استان قزوین:

شهید رئیسی در طول دوران خدمت با واژه استراحت غریبه بود

حوزه / حجت الاسلام والمسلمین عرفانی گفت: شهید رئیسی در طول دوران خدمت، استراحت را از خود دور کرده بود و فعالیت‌هایش محدود به زمان خاصی نبود.

صاحب‌خبر -

حجت الاسلام و المسلمین اصغر عرفانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین، اظهار داشت: شهید رئیسی در طول دوران خدمت، استراحت را از خود دور کرده بود و فعالیت‌هایش محدود به زمان خاصی نبود و همه تلاش خود را برای حمایت از مظلومان و کمک به مردم به خوبی انجام می‌داد.

حجت الاسلام والمسلمین عرفانی خاطرنشان کرد: این شخصیت برجسته نظام و انقلاب و رهبری، سراسر وجودش دغدغه خدمت بی‌منت به مردم بود و خدا خواست در آستانه شب میلاد امام رضا(ع)، خادم الرضا(ع) و خادم صدیق ملت در مسیر خدمت صادقانه به سوی پروردگار پرواز نماید.

مدیر حوزه علمیه استان قزوین عنوان کرد: امت اسلام و جوانان جبهه مقاومت، امروز سوگوار شهادت شهید رئیسی هستند و به فضل الهی جریان مقاومت هم چنان به راه پر امید و با صلابت خود ادامه می‌دهد.

دبیر شورای حوزه علمیه استان قزوین، با بیان آیه شریفه "مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضیٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا"، عنوان کرد: او فردی خدمتگزار بود نه فقط برای ملت ایران بلکه خدمتگزاری برای کلیه ملت‌های اسلامی بود و خدمت به مردم و مستضعفان را در سیره کاری خود داشت.

حجت الاسلام والمسلمین عرفانی ابراز کرد: همه چیز را در راستای ولایت اهل بیت و ولایت ولی خدا می‌دانست، قدردان مردم بود و خدمت به مردم را با عشق و علاقه و اخلاص با تمام وجود قبول داشت.

وی تصریح کرد: شهید رئیسی شخصیتی بود که در تبعیت بی‌چون و چرا از رهبری هیچگاه کوتاه نیامد و در این سه سال از عمر ریاست جمهوری همیشه منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی را در تمامی عرصه‌های نظام اولویت جدی خود قرار می‌داد.

انتهای پیام /

نظر شما