شناسهٔ خبر: 66790921 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

رئیس دفتر بازرسی و رسیدگی به شکایات شرکت مهندسی آبفا کشور:

تقویت نقاط قوت هدف اصلی بازرسی‌ از شرکت‌های آبفا است

خاتمی با اشاره به انجام بازرسی‌های دوره‌ای از شرکت‌های آب و فاضلاب گفت: هدف از این بازرسی‌ها برطرف کردن نقاط ضعف احتمالی و تقویت نقاط قوت است.

صاحب‌خبر -

 رئیس دفتر بازرسی و رسیدگی به شکایات شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور و هیئت همراه وی روز سه شنبه اول خرداد با مدیرعامل، معاونین و مسئولان بخش بازرسی شرکت آبفا کردستان نشستی برگزار کردند.

سیدعلی خاتمی در این دیدار با تسلیت شهادت رئیس جمهور و جمعی از همراهان وی اظهار داشت: آنچه که از رئیس جمهور یاد گرفته ایم و باید سرلوحه کار ما باشد، خستگی ناپذیری است.

وی گفت: خوشبختانه در استان کردستان با مدیریت مطلوب و مناسبی که انجام می‌شود در حوزه پاسخگویی به شکایات نتایج مثبتی به دست آمده است.

خاتمی با اشاره به انجام بازرسی‌های دوره‌ای از شرکت‌های آب و فاضلاب گفت: هدف از این بازرسی‌ها برطرف کردن نقاط ضعف احتمالی و تقویت نقاط قوت است.

وی با تاکید بر اینکه شرکت‌های آب و فاضلاب باید در ارائه آمار و اطلاعات شفافیت و صداقت داشته باشند، گفت: طی ارزیابی‌های اجرا شده روند گزارشات و شکایات از شرکت‌های آبفا طی یک دهه اخیر روند کاهشی داشته که این نشان می‌دهد شرکت‌های آب و فاضلاب در مسیر درستی قرار گرفته اند که حاصل اصلاح رویه‌ها است.

خاتمی تصریح کرد: بررسی‌های انجام شده توسط نهاد‌های دیگر، چون سازمان بازرسی، استانداری‌ها و سایر دستگاه‌های ذیربط نشان می‌دهد وضعیت شرکت‌های آب و فاضلاب در مجموع مطلوب است.

وی با تاکید بر ضرورت ادامه برخورد جدی با موضوع فساد توسط شرکت‌های آب و فاضلاب گفت: مجموعه وزارت نیرو طی چند سال اخیر همواره جزو سالمترین دستگاه‌ها بوده است.

 مدیرعامل شرکت آبفا کردستان نیز اظهار کرد: ارائه خدمات مطلوب و به موقع و پاسخگویی به نیاز‌ها و مشکلات مردم جزو وظایف و رسالت‌های قانونی شرکت آبفا است.

محمد فرهاد افزود: در این راستا رعایت اصول و احترام به کرامت انسانی، توجه ویژه به حقوق مراجعین و کارکنان و پاسخگویی به هنگام در روند رسیدگی به درخواست‌ها و شکایات ارباب رجوع سرلوحه کار ما است.

وی در خصوص اقدامات شرکت طی ۲ سال گذشته گفت: اجرای پروژه‌های آبرسانی و ساماندهی فاضلاب بویژه پروژه جهاد آبرسانی و واگذاری پساب به بخش‌های صنعتی، پرداخت به موقع حقوق و مزایای پرسنل، تقویت حوزه سامانه ۱۲۲ و بخش حراست فیزیکی، ارتقای وضعیت حوزه بانوان و توجه به موضوع جوانی جمعیت، وصول مطالبات، توجه ویژه به درخواست‌های بازنشستگان، بهبود وضعیت نیروی انسانی در بخش‌های مختلف و کسب موفقیت‌ها در حوزه‌های گوناگون شرکت از جمله شاخصترین فعالیت‌های آبفا کردستان است.

نظر شما