شناسهٔ خبر: 66790631 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

فرمانده نیروی هوایی ارتش:

تهدیدها هیچ مانعی پیش روی ارتش در خدمت‌رسانی به مردم قرار نمی‌دهد

اکبر مهدی‌زاده

فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: حوادث روزگار و تهدیدهای دشمنان هیچ مانعی پیش روی ارتش در خدمت‌رسانی به مردم قرار نمی‌دهد و پر قدرت ماموریت‌ها پیش می‌رود.

صاحب‌خبر -

امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی، امروز(سه‌شنبه، یکم خرداد) در سفر به نجف‌آباد و حضور در جمع خانواده شهید سرهنگِ خلبان محسن دریانوش، اظهار کرد: نیروهای ارتش ایران با تمام توان همواره جان فشانی کرده و در این مسیر حوادث مختلفی را نیز تجربه کرده‌اند اما هیچ کدام از این موضوعات بر جریان خدمت‌رسانی آنان تاثیری نگذاشته و جان خود را در سبد اخلاص قرار داده‌اند.

به گزارش ایسنا، فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: نیروی هوای ارتش در تامین امنیت کشور و خدمت‌رسانی به مردم پیشگام بوده و خانواده‌های کارکنان این یگان نظامی پشتوانه‌ای برای خدمت و انجام ماموریت بوده‌اند.

امیر سرتیپ خلبان واحدی معتقد است همراهی اعضای خانواده در شرایط سخت و کاری بسیار مهم بوده و در تحقق اهداف سازمانی نقش آفرینی بوده که شایسته تقدیر و قدرشناسی است.

وی با بیان اینکه شهادت نیروهای مسلح افتخاری برای آنان بوده، خاطرنشان کرد: خانواده شهدا مایه افتخار هستند و همانند دوران خدمت، پشتوانه‌ای برای ارتش خواهند بود و ادامه مسیر زندگی حائز اهمیت است.

فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران اضافه کرد: به پشتوانه حمایت‌های خانواده‌های شهدا ارتش ماموریت‌های خود را انجام می‌دهد و این یگان نظامی همواره حامی مردم و در جریان خدمت‌رسانی و حفظ امنیت از هیچ چیز نمی‌هراسد.

امیر سرتیپ واحدی به حادثه دلخراش سقوط بالگرد ریاست جمهوری اشاره کرد و گفت: سه تن از خلبانان نیروی هوایی ارتش همراه با خادمان ملت و امام جمعه تبریز به شهادت رسیدند که ملت ایران را بسیار متاثر کرده است.

به گفته وی، مردم قدردادن اقدامات و تلاش‌های دولت خدمتگزار بوده و هیچ‌گاه مسئولان دلسوز را فراموش نمی‌کنند.

سرهنگ خلبان محسن دریانوش یکی از نیروهای خلبان نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران است که اهل و ساکن نجف‌آباد و دارای دو فرزند است.

انتهای پیام 

نظر شما