شناسهٔ خبر: 66790511 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

رئیس اداره ارتباطات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان خبر داد:

نجات جان 106 شهروند از حريق و حوادث طي هفته گذشته در اصفهان

صاحب‌خبر -
نجات جان 106 شهروند از حريق و حوادث طي هفته گذشته در اصفهان
خبرگزاری آریا- رئیس اداره ارتباطات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان از نجات جان 106 شهروند از حریق و حوادث طی هفته گذشته خبر داد.
به گزارش خبرگزاری آریا در اصفهان، محمد شریعتی با اعلام این خبر گفت: طی هفته گذشته 12 هزار و 889 تماس با سامانه همیشه پاسخگوی 125 برقرار و منجر به اعزام 313 تیم‌ عملیاتی امداد و نجات از ایستگاه‌های بیست‌وهفت‌گانه شهر به محل حادثه شده است.
او افزود: از این تعداد 89 مورد حریق بوده که به ترتیب مربوط به حریق منازل با 18 مورد، مراکز تجاری با 13 مورد و حریق خودرو با 11 مورد بوده است. همچنین تعداد 146 مورد حوادث مختلف از جمله تصادفات با 21 مورد، محبوسی در اماکن و آسانسور با 52 مورد، سقوط از ارتفاع با سه مورد و دیگر موارد از جمله حوادث ساختمانی، گودبرداری، تخریب غیراصولی و ریزش یا فرونشست بوده است.
رئیس اداره ارتباطات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: 78 مورد از تماس‌ها منجر به اعزام تیم عملیاتی در خصوص خدمات ایمنی مضاعف به شهروندان شده است. خدماتی همچون مهار حیوانات وحشی و ورود حیوانات به منازل یا خودروی شهروندان.
او با بیان اینکه تعداد نجات‌یافتگان در هفته گذشته 106 مورد گزارش شده است، گفت: 64 مورد نیز استقرار خودروهای اطفاییه در اماکن پرتردد شهر، خودروهای امداد و نجات در کوهستان و خودروی غواصی در مناطق با ریسک بیشتر در طول مسیر رودخانه زاینده‌رود به‌ویژه در روزهای تعطیل، برای ارائه خدمات هر چه بهتر به شهروندان انجام شده است.

نظر شما