شناسهٔ خبر: 66790091 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

نماینده مردم بروجن در شورای اسلامی:

خستگی ناپذیری شهید رئیسی الگویی ابدی برای رجال سیاسی است

نماینده مردم بروجن در شورای اسلامی گفت: روحیه خستگی ناپذیری و سعی او تا ابد یک الگو برای تمامی رجال سیاسی کشور خواهد بود.

صاحب‌خبر -

امام قلی جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری ایمنا در چهارمحال‌وبختیاری اظهار کرد: آقای رئیسی دارای ویژگی‌هایی بود که در معدود رئیس‌جمهوری می‌توان مشاهده کرد، وی در روز تولد امام رضا ریاست جمهوری خود را آغاز کرد و در شب تولد ایشان به شهادت رسید و امام رضایی شد.

وی با بیان اینکه آیت‌الله رئیسی دغدغه مردم را داشتند با مردم بود و بخاطر مردم جانشان را فدا کرد، افزود: مردمی بودن و ساده زیستی صفاتی است که شهید رئیسی را زبانزد دوست و دشمن کرده است، در دورانی که مشکلات جامعه و جنگ ترکیبی دشمن به اوج خود رسیده است او در سکان خود باقی ماند و با مشکلات جنگید.

نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شهید رئیسی تاکید داشت کاری که قانونی و حق مردم است باید انجام شود حتی اگر مخالفان زیادی داشته باشد و این حق مردم چهارمحال‌وبختیاری است که آب شرب سالم داشته باشند، گفت: آیت‌الله رئیسی یک تنه برای بهره‌برداری از پروژه آب رسانی قمر بنی هاشم (ع) و تأمین آب شرب نیمی از جمعیت استان در مقابل مخالفت‌های بیجا و مافیا ایستادگی کرد و با به جان خریدن تمام سختی‌ها بیشترین میزان بودجه را برای عملیاتی کردن این طرح اختصاص داد.

جعفری تصریح کرد: این شهید در دوران خود خدمات و باقیات الصالحات زیادی از خود به جای گذاشتند، روحیه خستگی ناپذیری و سعی او تا ابد یک الگو برای تمامی رجال سیاسی کشور خواهد بود.

وی ادامه داد:.شهید رئیسی یک انسان کم نظیر بود و چیزی جز شهادت اجر کارش نبود و حال شاهد بودیم که مدال خدمت گذاری و مردمی بودن را با شهادت دریافت کرد.

نظر شما