شناسهٔ خبر: 66789659 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

با حضور برخی شیوخ قبایل و مسئولان محلی عراقی

اجتماع باشکوه مردم ایلام در سوگ رییس‌جمهور

رضا پاکزاد

اجتماع باشکوه مردم ایلام در سوگ شهادت رییس‌جمهور و همراهان عصر امروز در میدان ۲۲ بهمن شهر ایلام برگزار شد.

صاحب‌خبر -

در این مراسم با شکوه که با مرثیه‌خوانی همراه بود، فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام اظهار کرد: سال‌ها طول خواهد کشید تا مردم شخصیت این عالم بزرگ را بشناسند؛ اما خدا خواست با گرفتن این خدمتگزار صدیق، شخصیت او در ایران و عالم همه‌گیر شود. 

سردار «جمال شاکرمی» تصریح کرد: این شخصیت بزرگوار در هر مسیری قرار داشت عالمانه و آگاهانه و در راه رضای خدا و خدمت به مردم قدم برمی‌داشت و خود را وقف انقلاب و نظام کرده بود. او با گفتمان امام رضا (ع) برای خدمت آمده بود و تلاش‌های شبانه‌روزی‌اش ایران را به قله‌های پیروزی رساند و رسیدن به دروازه‌های آسیای میانه، تیران امروز در دنیا حرف برای گفتن دارد. 

وی اضافه کرد: مکتب رئیسی باید به‌خوبی برای مردم و دنیا تبیین شود و تلاش‌های او در همه عرصه‌های خدمت به اثری فاخر تبدیل شود. 

شاکرمی بیان کرد: امیر عبدالهیان نیز به‌خوبی در این مسیر خدمت در کنار آیت‌الله رئیسی بود و با دیپلماسی مقاومت و مجاهدانه چالش‌ها در کشورهای همسایه را به‌خوبی مدیریت و به مودت تبدیل می‌کرد.
فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) ایلام در پایان خاطرنشان کرد: این مجاهد سبیل الله، مزد خود را از خدا گرفت و در کنار مریدش شهید آیت‌الله رئیسی به آرزوی خود رسیدند.

در این مراسم تعدادی از شیوخ قبایل کشور عراق به همراه مسئولان محلی که برای تسلیت‌گویی به مردم و مسئولان استان و همچنین شرکت در مراسم سوگواری به استان آمده‌اند، حضور داشتند.

انتهای پیام

نظر شما