شناسهٔ خبر: 66789314 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

مراسم تشییع پیکر مطهر شهید آیت الله رئیسی و همراهانش در شهر تهران را با ما به اشتراک بگذارید

باشگاه خبرنگاران جوان از شما دعوت می‌کند تا از مراسم تشییع پیکر مطهر شهید آیت الله رئیسی و همراهانش در شهر تهران فیلم و تصاویر (بدون لوگو) تهیه کنید و با ما به اشتراک بگذارید.

صاحب‌خبر -

ظهر روز یکشنبه بر اثر سقوط بالگرد خادم الرضا، خادم جمهوری ایران آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور کشورمان و همراهانش در منطقه جنگلی دیزمار شهرستان ورزقان استان آذربایجان شرقی به مقام شهادت نائل شدند. مراسم تشییع شهدای خدمت در شهر‌های تبریز، قم، تهران، بیرجند و مشهد برگزار خواهد شد.

در همین راستا باشگاه خبرنگاران جوان از شما مردم ولایتمدار و شهیدپرور شهر تهران دعوت می‌کند تا از مراسم تشییع و وداع با پیکر مطهر آیت الله رئیسی و همراهانش، فیلم و تصاویر (بدون لوگو) تهیه کنید و با ما به اشتراک بگذارید.

شماره تلفن ۰۹۳۰۳۰۰۱۹۴۷ را در گوشی همراه خود ذخیره و از طریق نرم افزار بله، ایتا، تلگرام، واتساپ و روبیکا تصاویر و فیلم‌های خود را برای ما ارسال کنید.

حضور مردم در مراسم تشییع شهدای خدمت

حضور باشکوه مردم

حضور بانوان در مراسم تشییع شهدای خدمت

تشییع شهدای خدمت

عکس‌ها و ویدئو‌های مربوط به رویداد‌های خبری و اتفاقات جالب پیرامون خود را برای انتشار در سایت و شبکه‌های اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان از طریق شناسه Shahrvandyjc@ (شماره ۰۹۳۰۳۰۰۱۹۴۷) یا از طریق صفحه صدای مردم برای ما ارسال کنید.

نکته مهم: هنگام عکاسی یا فیلم‌برداری، تلفن همراه خود را به صورت افقی بگیرید.

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

نظر شما