شناسهٔ خبر: 66788542 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

آزادی ۲۴۱ زندانی جرایم غیر عمد در آذربایجان غربی

رئیس کل دادگستری آذربایجان‌ غربی در مراسم پویش کریمانه آزادی زندانیان استان گفت: ۲۴۱ مددجوی نیازمند جرایم غیر عمد زندان‌های استان در شب میلاد امام رضا (ع) در قالب پویش کریمانه آزاد شدند.

صاحب‌خبر -

آزادی ٢٤١ زندانی جرایم غیر عمد در آذربایجان‌ غربی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز مهاباد؛ ناصرعتباتی افزود: مردم خیر استان مایه مباهات هستند که به کمک دستگاه قضایی و اداره کل زندان‌ها آمده و برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد و مالی و همچنین حمایت از خانواده‌های زندانیان نیازمند تلاش می‌کنند.

عتباتی اظهارکرد: در جامعه اسلامی مردم و مسئولان به مقوله زندان بی‌تفاوت نیستند و نگاه انسانی و سازنده به این بخش دارند و در برابر نیازمندی‌های زندانی و خانواده او احساس مسئولیت می‌کنند.

رئیس کل دادگستری آذربایجان‌ غربی اضافه کرد: اگر کمک‌های مردم نوع دوست، فهیم و با اصالت کشور بویژه استان آذربایجان‌ غربی نبود مدیریت این امر ممکن نمی‌شد.

فتحی مدیر کل زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان هم در ابتدای این مراسم ضمن خوشامدگویی گزارشی از آزادی‌های جرایم غیر عمد و مالی در پویش کریمانه ارائه و در پایان حکم آزادی ۱۴ نفر از این محکومان را به صورت نمادین به آنان داد.

گفتنی است، در پویش کریمانه که از عید فطر امسال آغاز شده است در مرحله اول ۸۶ و در مرحله دوم ۲۴۱ مددجوی نیازمند جرایم غیر عمد زندان‌های استان از زندان آزاد شدند و این آزادی‌ها تا پایان سال ادامه خواهد داشت.

نظر شما