شناسهٔ خبر: 66787386 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

فرماندار بهارستان: همه ما باید همانند شهید رئیسی فدائیان ملت باشیم

مراسم بزرگداشت و عزاداری شهادت رئیس جمهور شهید حضرت آیت الله سید ابراهیم رئیسی و یارانش در گلستان برگزار شد. مراسم بزرگداشت و عزاداری شهادت رئیس جمهور شهید حضرت آیت الله سید ابراهیم رئیسی و یارانش در گلستان برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا تهران،  این مراسم با حضور عبداله نوحی فرماندار، معاونین و کارکنان فرمانداری در بزرگداشت شهید جمهور سید ابراهیم رئیسی، شهید آل هاشم نماینده مقام معظم رهبری در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز، شهید حسین امیرعبدالهیان وزیر امور خارجه، استاندار آذربایجان شرقی و همه شهدای خدمت برگزار گردید.

عبداله نوحی در این مراسم ضمن تسلیت شهادت رئیس جمهور گفت: آیت‌الله رئیسی تابع محض ولایت، فداکار، جان نثار، خادم خانواده‌های شهدا، امید مستضعفان، پناه مردم و محرومان بود.

 وی با بیان اینکه رئیس جمهور مردمی ایران لحظه‌ای در کار، فعالیت و تلاش، سرکشی از اقصی نقاط کشور و رسیدگی به مشکلات مردم کوتاهی نکرد، افزود: همانند شهید رئیسی همه ما نیز فدائیان ملت هستیم و راه پرافتخار دولت مردمی و انقلابی سیزدهم را تا آخرین لحظه ادامه می‌دهیم و اجازه نمی‌دهیم مردم خللی در ارائه خدمات احساس کنند.

او، شهادت آیت‌الله رئیسی رئیس جمهور ایران، وزیر امور خارجه و هیات همراه را یک ضایعه تلخ و دردناک، شوکه کننده و غیرقابل باور و حقیقتا جانسوز دانست و بیان کرد: نباید هیچ خللی در فرآیند خدمت‌رسانی به مردم ایجاد شود و به بهترین شکل باید وظیفه خود را انجام دهیم و تلاش‌ها چندین برابر شود.

انتهای پیام/

نظر شما