شناسهٔ خبر: 66786543 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

برنامه ریزی‌ها برای مراسم بزرگداشت رئیس جمهور شهید در گیلان

تشریح عملکرد و دستاورد‌های دولت سیزدهم، تبیین کننده‌ی شخصیت و نگرش رییس جمهورشهید درعرصه‌ی خدمتگذاری ست.

صاحب‌خبر -
<div id="video-display-embed-code_11139761"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4240547/11139761?width=600&height=350"></script></div>

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان؛ استاندار گیلان امروز در نشست هماهنگی ویژه برنامه‌های بزرگداشت رییس جمهور شهید و جمعی از همراهان ایشان در رشت بر لزوم اتخاذ تدابیر لازم برای برگزاری برنامه‌هایی در خور شان و منزلت رییس جمهور شهید، آیت الله رییسی وهمراهان ایشان تاکید کرد و گفت: مجموع فرمانداران و دست اندرکاران باید ترتیبی اتخاذ کنند تا زمینه برگزاری مراسم بزرگداشت رییس جمهور شهید و همراهانش در مرکز استان و دیگر شهرستان‌ها بطورشایسته برگزار و شخصیت و سیره رفتاری این خادمان شهید بدرستی تبیین شود.
دکتر اسدالله عباسی همچنین اتخاذ تدابیر لازم برای اعزام کاروان‌های مردمی از سراسر گیلان را برای حضور در مراسم تشییع شهدای خدمت در تهران ضروری دانست و افزود: در برقراری نظم وهماهنگی در روند اعزام این کاروان‌ها اهتمام جدی شود.
وی در بخش دیگری از سخنانش مجموع دست اندرکاران فرهنگی و رسانه‌ای بویژه صداوسیما را به روشنگری و آگاهی بخشی درخصوص دستاورد‌های سه ساله دولت سیزدهم و دغدغه‌های خدمت رسانی رییس جمهور شهید فراخواند.
استاندار همچنین با اشاره به تعیین هشتم تیرماه به عنوان روز برگزاری انتخابات ریاست جمهوری، بر لزوم حفظ آمادگی و تلاش به هنگام برای تشکیل هیات‌های اجرایی درشهرستان‌های گیلان تاکید کرد.
موسی فکور، معاون هماهنگی امورعمرانی استانداری گیلان نیز دراین نشست روند برنامه ریزی برای اعزام کاروان‌های مردمی به تهران برای حضور در مراسم تشییع خادمان شهید را تشریح کرد و گفت: هماهنگی‌های لازم برای اعزام کاروان‌های مردمی به عمل آمده است.

نظر شما