شناسهٔ خبر: 66785895 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

رییس خانه صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی

شهید آیت‌الله رییسی از هیچ تلاشی برای بهبود اوضاع محرومان جامعه دریغ نکرد

شهید آیت‌الله سید ابراهیم رییسی، مرد پرتلاشی که مهمترین دغدغه‌اش رسیدگی به مشکلات و درد مردم بود و از هیچ تلاشی برای بهبود اوضاع محرومان جامعه دریغ نکرد.

صاحب‌خبر -

آیت‌الله رییسی از هیچ تلاشی برای بهبود اوضاع محرومان جامعه دریغ نکرد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، رییس خانه صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: حضور آیت الله رییسی در بالاترین رکن ریاست قوه قضاییه، منشأ تحولات و تغییراتی بود، شفافیت و سرعت همیشه از نکات مورد نقد این قوه بود که با حضور آیت الله رییسی، تغییرات جدی در این بخش رقم خورد.

فیروز ابراهیمی افزود: در دوره ریاست جمهوری آیت الله رییسی، اقدامات مهمی انجام شد، پرکاری و پیگیری مشکلات مردم در صدر فعالیت‌هایش بود، همچنین در حوزه اقتصاد، تولید و تجارت، اعتقاد به ظرفیت‌های منطقه‌ای و بومی داشت که نقطه قوت وی بود.

وی گفت: در زمان ریاست جمهوری آیت‌الله رییسی ایجاد کریدور‌های منطقه‌ای و ارتباط اقتصادی و فرهنگی با کشور‌های همسایه، مورد مداقه و مد نظر قرار گرفت، حضور در پیمان‌های بین‌المللی مانند شانگهای و «بریکس» نیز قدم‌های مهمی بود که در زمان مدیریت وی برداشته شد.

رییس خانه صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی شهادت آیت الله رییسی را اتفاق ناگواری برای مردم ایران دانست و افزود: اکنون ایران رییس جمهور خود را از دست داده است، آن هم کشوری که درگیر مشکلات عدیده بوده و البته با تمام تلاش و قدرت برای توسعه و پیشرفتش می‌جنگد، این کشور در سال‌های اخیر به صورت تمام عیار و بیش از قبل می‌داند برای آینده و خیر و صلاحش چه باید بکند.

ابراهیمی گفت: امروز اقتصاد و تولید مهم‌ترین مساله کشور است و روز به روز ارکان بیشتری درگیر این موضوع می‌شوند که باید به فال نیک گرفت.

وی افزود:فقدان آیت‌الله رییسی ضایعه‌ای اسفناک برای کشور است، دولت و حاکمیت بایستی بداند که باید تمام تلاش‌ها برای بهبود اوضاع اقتصاد انجام گیرد و حاکمیت با تمام توان برای ثبات اقتصادی در شرایط کنونی تلاش کند.

نظر شما