شناسهٔ خبر: 66785875 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

تکریم و معرفی فرماندار شهرستان مبارکه

شهید رئیسی بر اساس الگوی مبتنی بر ولایت فقیه عمل می‌کرد و این الگو باید تبیین شود.

صاحب‌خبر -

تکریم و معرفی فرماندار شهرستان مبارکه
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان در آیین تکریم و معرفی فرماندار شهرستان مبارکه، با تسلیت شهادت رئیس جمهور مردمی و محبوب و هیئت همراهان شان گفت: عملکرد دولت سیزدهم منطبق بر الگویی براساس مر انقلاب اسلامی و مبتنی بر ولایت فقیه بود و اگر به این الگو توجه نشود و تحلیلگران، دانشمندان، اصحاب رسانه و همه فرهیختگان آن را تبیین نکنند، به خسران و ضرری به مراتب بیشتر از شهادت و از دست دادن این عزیزان دچار میشویم و هرشخصی قصد دارد در نقش رییس جمهور فعالیت کند، باید از این الگو تبعیت کند.


محمد رضا جان نثاری افزود: شهید رئیسی یک الگوی بی بدیل اخلاص و کار بدون منت برای مردم است و تحمل این ضایعه بسیار سنگین و جانفراست.


وی گفت: شهید امیرعبدالهیان، وزیر امور خارجه دنبال کننده عزت ملی و جمهوری اسلامی بود و نشان داد که میشود که زیر پرچم اسلام‌با تمام دنیا در ارتباط باشیم و اعلام عزای عمومی در سایر کشور‌ها که بی سابقه بوده، دستاورد دیپلماسی شرافتمندانه این وزیر در سال‌های کوتاه خدمتش بود.

در پایان این مراسم از زحمات آقای علیرضا حسینی تقدیر و آقای محمدرضا عسگریان به عنوان سرپرست جدید فرمانداری مبارکه معرفی شد.

نظر شما