شناسهٔ خبر: 66785345 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

«ایران هلث» به ایستگاه آخر رسید/انتقاد شرکت‌ها از شروع زودهنگام

مریم رضایی

دبیر بیست و پنجمین نمایشگاه ایران هلث با بیان اینکه امروز این نمایشگاه به پایان رسید، گفت: یکی از انتقاداتی که از سوی شرکت‌ها از این نمایشگاه مطرح شد، شروع زودهنگام آن بود که موجب شد عملا تا ساعت ۱۰ شرکت‌ها بهره‌ای از حضور خود نبرند.

صاحب‌خبر -

امین رضا خالقیان در استودیو ایران هلث در حاشیه نمایشگاه بیست و پنجمین نمایشگاه ایران هلث در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به پایان یافتن این دوره از نمایشگاه در طی ۴ روز که از استقبال خوبی برخوردار بود، گفت: این ۴ روز برای اکثر شرکت‌های حاضر ایام مفیدی بوده است.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه در کنار فوایدی که داشت، از نقص‌هایی برخوردار است، اظهار کرد: یکی از نقص‌های جدی که با آن مواجه بودیم، ساعت کاری این نمایشگاه است. تعیین زمان آغاز و پایان نمایشگاه دست ما نبود و از سوی شرکت نمایشگاهی اعلام شده است.

خالقیان ادامه داد: اینکه نمایشگاه از ساعت ۸ شروع می‌شد، عملا تا ساعت ۱۰ بهره‌ای نداشت و شرکت‌ها این انتظار را داشتند که زمان آغاز به کار نمایشگاه دیرتر شروع می‌شد و اگر در ادوار آینده به آن توجه شود، این مشکل برطرف خواهد شد. 

دبیر بیست و پنجمین نمایشگاه ایران هلث با بیان اینکه به دلیل افزایش تعداد بازدیدکنندگان، روز پایانی این‌نمایشگاه با تاخیر ۳ ساعته به پایان رسید، خاطرنشان کرد: گزارش فعالیت‌های این نمایشگاه نهایی نشده است، ولی آنچه که در اختیار داریم، برای این رویداد ۶۰ نشست برگزار شد ‌که به دلیل شهادت رئیس‌جمهور، از این تعداد ۵۴ نشست برگزار شد.

وی ادامه داد: تعداد نشست‌های B2B بالغ بر ۲۰۰ نشست رسید و گزارش‌های نهایی در هفته آینده ارائه خواهد شد.

خالقیان برگزاری تور فناوری را از دیگر برنامه‌های این‌ نمایشگاه دانست و گفت: ایستگاه کار بخشی از این نمایشگاه بود که با استقبال خوبی مواجه شد. در این بخش متقاضیان در فرصت‌های شغلی ارائه شده، ثبت نام کردند. 

وی مهمترین نقطه‌ قوت این‌ نمایشگاه را حضور شرکت‌های این حوزه دانست و گفت: در دوره‌های قبل به دلیل اتفاقاتی که رخ داده بود، موجب شد تا برخی از شرکت‌ها در این نمایشگاه حضور نیابند، ولی هدف ما حضور حداکثری شرکت‌های بخش خصوصی است، ضمن آنکه ما رقیب هیچ فعالیت دیگری نیستیم.

خالقیان تاکید کرد: این رویکرد موجب شد تا مشارکت بیشتر شرکت‌ها را شاهد باشیم.

انتهای پیام

نظر شما