شناسهٔ خبر: 66784900 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

شهدای پرواز خدمت، تصویر جاودانه ای از خدمت عاشقانه ترسیم کردند

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه با اشاره بر باورناپذیری شهادت زودهنگام ستارگان آسمان خدمت، گفت: شهدای پرواز خدمت، تصویر جاودانه‌ای از خدمت عاشقانه، صادقانه و مخلصانه ترسیم کردند.

صاحب‌خبر -


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین حاج علی‌اکبری رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در مراسم تشییع پیکر و وداع با شهدای پرواز خدمت که در تبریز برگزار شد، اظهار کرد: امیدواریم دست عنایت امام زمانمان دل‌های داغدار و محزون ملت و رهبر عزیز و عالی‌قدرمان را آرامش، کرامت کند، خدای متعال این‌گونه مقدر کرد تا پرواز خدمت و معراج این جمع برگزیده، از خطه‌ای برگزیده و سرزمین آذربایجان باشد.

حجت الاسلام حاج علی اکبری خطه آذربایجان به‌ویژه شهر تبریز را نقطه سرافرازی، پرچم افتخار و هویت اسلامی و ایرانی ملت دانست و تصریح کرد: خداوند متعال این‌گونه مقدر کرد که در سالروز ولادت باسعادت علی بن موسی‌الرضا علیه‌السلام این پرواز خدمت از این منطقه به پرواز ابدی مشرف شود.
وی سلام پر از مهر و محبت رهبر عظیم الشان انقلاب را که خود داغدار این مصیبت‌اند، تقدیم همه اهالی تبریز، آذربایجان و ملت ایران‌زمین کرد و افزود: قدم‌های شما بزرگواران که در این اجتماع باشکوه و نورانی شرکت کردید قرین لطف الهی است؛ چرا که شما به خادمان شهید راه خدا، احترام کردید.

امام جمعه موقت تهران با اشاره بر باورناپذیری شهادت زودهنگام ستارگان آسمان خدمت، اظهار کرد: شهید آیت‌الله رئیسی عزیزمان در قاب ریاست جمهوری تصویری جاودانه و ماندگار از خدمت عاشقانه، صادقانه و مخلصانه به یادگار گذاشتند.
حجت الاسلام حاج علی اکبری، امام‌جمعه شهید آذربایجان شرقی را دوست و رفیق صمیمی همه ملت و مردم ایران دانست و گفت: آیت‌الله آل هاشم عزیزمان در تصویر امامت جمعه قابی دلپذیر، دلربا و ماندگار ترسیم کردند و جاودان شدند.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه افزود: وزیر امور خارجه شهید ثابت کرد دیپلماسی و میدان دست در دست هم و در خدمت آرمان مقاومت اسلامی است.
حجت‌الاسلام حاج علی‌اکبری به خدمت عاشقانه و کوتاه استاندار، باصفا و جوان آذربایجان شرقی اشاره و تأکید کرد: همه عزیزانی که در این سفر آسمانی شدند، برگزیده بودند، فرزندان امت که امروز با دستان ملت عزیزمان تقدیم ساحت قدس ربوبی می‌شوند؛ در محیط لطف، مهر و کرم الهی قرار گرفته، سرمایه جاودانی برای ملت بزرگ ایران خواهند شد؛ شهدای پرواز خدمت روحیه و نشاط جدید، تصمیم تازه و عزم راسخی را برای ادامه راه تا رسیدن به قله‌ها و ترسیم ایران قوی ایجاد خواهند کرد.

نظر شما