شناسهٔ خبر: 66784866 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

اجرای اعمال محدودیت‌های ترافیکی در جاده کندوان

رئیس پلیس راه مازندران از اجرای اعمال محدودیت‌های ترافیکی محور کندوان از فردا تا شنبه آینده خبر داد.

صاحب‌خبر -

یدالله جهان‌تاب در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اجرای اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محور چالوس از فردا چهارشنبه تا شنبه آینده اظهار کرد: محدودیت تردد انواع وسایل نقلیه در این محور از ساعت ۱۵:۰۰ چهارشنبه دوم خرداد شروع می‌شود.

وی با بیان اینکه از فردا ساعت ۱۵ آزادراه تهران - شمال اعمال محدودیت تردد برای خودرورهای به مقصد چالوس انجام می‌شود، افزود: از ساعت ۱۶ ابتدای پل زنگوله (انتهای دهانه شمالی تونل البرز به سمت چالوس) انسداد بصورت کامل انجام می‌شود.

رئیس پلیس راه مازندران عنوان کرد: این اعمال محدودیت از ساعت ۱۸ از مرزن آباد به سمت تهران (شمال به جنوب) یک طرفه اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه از ساعت ۲۴ روز جمعه دوم خردادماه طرح محدودیت ترافیک اتمام یافته و از پل زنگوله تا مرزن آباد مسیر دو طرفه می‌شود، گفت: در صورت کم حجم بودن ترافیک محور، اتمام طرح یک‌طرفه زودتر از زمان اعلامی اجرا می‌شود.

جهان‌تاب با تاکید بر اینکه تردد از مسیر جاده قدیم کرج – چالوس تا محدوده پل زنگوله برای ساکنین و افراد محلی آزاد بوده، خاطرنشان کرد: ولی تردد خودروهایی که قصد عزیمت به چالوس در روزهای اعمال محدودیت جنوب به شمال را دارند از ساعت ۱۲ از میدان امیرکبیر به سمت چالوس ممنوع است.

نظر شما