شناسهٔ خبر: 66784614 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: فردا | لینک خبر

آخرین دستور کار صحن علنی در مجلس یازدهم؛

طرح اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری در دستور مجلس

بررسی طرح اصلاح موادی از قانون انتخابات ریاست جمهوری در آخرین دستور کار صحن علنی مجلس شورای اسلامی در دور یازدهم قرار گرفت.

صاحب‌خبر -

بررسی طرح اصلاح موادی از قانون انتخابات ریاست جمهوری در آخرین دستور کار صحن علنی مجلس شورای اسلامی در دور یازدهم قرار گرفت.

آخرین نشست علنی عصر امروز- سه شنبه یکم خرداد ماه مجلس شورای اسلامی به ریاست محمد باقر قالیباف و با حضور۲۰۵ تن نمایندگان آغاز شد.

طرح اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری را که صبح امروز اعلام وصول شد در دستور کار صحن علنی مجلس قرار گرفت.

قرار است در این نشست طرح اصلاح موادی از قانون انتخابات ریاست جمهوری، گزارش کمیسیون کشاورزی در مورد طرح استفساریه جزء (۱) بند «الف» ماده (۹) قانون مالیات بر ارزش افزوده و گزارش شور دوم کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات در مورد لایحه یک فوریتی الحاق برخی مواد به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت (۳) بررسی شود.

به گزارش ایرنا،قرار بود اختتامیه مجلس شورای اسلامی در دوره یازدهم فردا چهارشنبه در صحن علنی مجلس برگزار شود، اما به دلیل شهادت شهید جمهور آیت الله رییسی این مراسم امروز عصر برگزار می شود./ایرنا

 بررسی اولویت‌دار طرح اصلاح قانون انتخابات ریاست‌جمهوری

مجلس درخواست جمعی از نمایندگان مبنی بر بررسی اولویت‌دار طرح اصلاح موادی از قانون انتخابات ریاست جمهوری را بررسی و در نهایت نمایندگان با بررسی اولویت‌دار این طرح موافقت کردند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، نمایندگان در جریان جلسه عصر امروز (سه‌شنبه) مجلس شورای اسلامی، درخواست جمعی از نمایندگان مبنی بر بررسی اولویت‌دار طرح اصلاح موادی از قانون انتخابات ریاست جمهوری را بررسی کرده و در نهایت با بررسی اولویت‌دار این طرح موافقت کردند.

با توجه به اینکه جلسه علنی فعلی، آخرین نشست علنی مجلس یازدهم است، نمایندگان بلافاصله‌ وارد بررسی کلیات این طرح شدند.

در صورت تصویب این طرح اصلاحی و موافقت شورای نگهبان با آن، مدت دوره بعدی شوراهای شهر و روستا 3 ساله خواهد بود.

نظر شما