شناسهٔ خبر: 66784430 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

از وطن فروشی تا تن فروشی

برهنگی و هرزگی حربه نامردانی مانند عمروعاص/ مراجع قضایی با جریان اصلی داخلی برخورد کنند+فیلم

نودگرافی نه تنها یک ناهنجاری بلکه یک جرم غیرقابل بخشش در ایران و تعرض به حریم خصوصی این جامعه است. برخورد قاطع پلیس فتا و دستگاه قضایی برای برخورد با عاملان داخلی اصلی و دامن زننده به این جریان ضروری است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجو، شهادت مردان در حال خدمت ایران بار دیگر به توهمات دشمنان دامن زده که با ابتذال و کارهای سخیف می‌توانند ضربه‌ای به روح، روان و درخت با ریشه و تناور ملت و نظام جمهوری اسلامی وارد کنند. جریانی که با نامردی و بی‌اخلاقی قصد دارند با فعالیت‌های هرزه‌گونه همبستگی و فکر منسجم ملت را مخدوش کنند. 

پدیده برهنگی یا همان چیزی که آنها به آن جریان «نودگرافی» از خود می‌گویند سابقه‌های تاریخی از ناجوانمردی‌ها را در مقابل شجره طیبه و حیات سلیم و پاک تاریخی ما شیعیان علی (ع)، امت اسلام و ملت ایران را زنده می‌کند. 

از زمانه علی(ع) و داستان معروف عمروبن‌عاص که بعد از شکست از حضرت به کشف عورت دست زد و حضرت را از تعقیب خود منصرف کرد و امام چشم خود را فرو بست و از او روى برگردانید تا امروز که شکست‌های دشمن در مقابل جمهوری اسلام آنها را به کارهایی مثل دستاویز شدن به صنعت پورن و نودگرافی واداشته همه و همه ماجراهاییست برای آن‌ها که باید بیشتر اندیشه کنند و در دام این حیله‌های احمقانه نیفتند و عبرت بگیرند. 

این روزها که همه ملت ایران به دور از هرگونه اختلاف و سلیقه‌ای داغ‌دار شهادت رئیس جمهوری خدوم و همراهان عزیزشان هستند و استوار و با شکوه در حال استقبال و بدرقه شهید جمهورشان، راه افتادن موج نحیف و خفیف هرزگی در مقابلشان بار دیگر ثابت کرد دشمن نه تنها چیزی در چنته خود برای ارئه ندارد بلکه در حال زدن دست و پای آخرش در مقابل اراده مردم مسلمان و پاک ایران است. 

نکته دیگری که باید در این ماجرا تذکر داد این است که ما نیز باید به امام علی (ع) و آن قضیه معروف اقتدا کنیم و ضمن چشم پوشی از این اتفاق و دامن نزدن به آن از چشمان خود برای ندیدن این ماجراها محافظت کنیم و از سوی دیگر از نوجوانان و جوانانی که به هر  دلیلی در دام چنین حیله کثیفی می‌افتند یا در آستانه آن هستند محافظت کنیم.

 حداقل مطالبه  می‌تواند درخواست برخورد قاطع پلیس فتا و دستگاه قضایی برای برخورد با عاملان داخلی اصلی و دامن زننده به این جریان باشد و در مرحله بعدی اطلاع‌رسانی برای سواد رسانه‌ای بیشتر جامعه که وارد این نوع از هرزگی‌های برای بهره‌برداری بیشتر سیاسی، اقتصادی و اجتماعی  ایرانی نشوند و آگاهی بدهیم که فرهنگ جامعه ایران هرگز چنین موضوعی را نمی‌پذیرد و برهنگی همواره خط قرمز غیر قابل عبور این جامعه است.  

در پایان باید گفت: نودگرافی نه تنها یک ناهنجاری بلکه یک جرم غیرقابل بخشش در ایران و تعرض به حریم خصوصی این جامعه است که قابل عادی سازی نیست و همواره خانواده‌ها و حتی خرده فرهنگ‌های ایرانی آن را نمی‌پذیرند و اساسا هر چه در این زمینه هست به شدت توسط این جامعه مورد طرد و رد قرار خواهد گرفت.

<div id="video-display-embed-code_2283426" ><script type="text/JavaScript" src="https://snn.ir/fa/news/play/embed/1147901/2283426?width=400&height=300"></script></div>

 

نظر شما