شناسهٔ خبر: 66784109 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج فراهان مطرح کرد

خستگی‌‌ناپذیر و مردمی بودن از شاخصه‌های آیت‌الله رئیسی

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج فراهان گفت: آیت‌الله رئیسی، رئیس جمهوری مردمی و خستگی‌ناپذیر بود.

صاحب‌خبر -

حجت‌الاسلام اکبر قنبری مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج فراهان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی در فراهان؛ با تسلیت شهادت رئیس جمهور و تیم همراهشان گفت: در شب ولادت امام هشتم امام رضا(ع) یکی از عزیزترین و خادم‌ترین رؤسای جمهور اسلامی ایران اسلامی، شهید آیت الله رئیسی را از دست دادیم.
وی با اشاره به اینکه شهید بزرگوار تمام هم و غمش گره‌گشایی از مشکلات مردم بود، افزود: رئیس جمهوری که مردمی و خستگی ناپذیر بود و در بسیاری از برنامه‌ها پای کار رفع مشکلات مردم بود. حقیقتا اگرچه دوران ریاست جمهوری این شهید بزرگوار کوتاه بود اما همانند شهید بهشتی دارای خیرات و برکات زیادی برای انقلاب اسلامی شد.
مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج فراهان تصریح کرد: یکی از ویژگی‌های این شهید تلاش، نشاط و تعالی ایشان در انجام کار برای مردم بود. هرجایی که مردم را می‌دید پای درد و‌دل مردم می‌نشست و تمام جاهایی که مردم حضور داشتند ایشان نیز حضور داشت.
حجت الاسلام قنبری گفت: زمانی که خبردار شدیم این شهید مزد زحمات خالصانه‌اش را گرفته است، حقیقتا داغدار شدیم. امیدوارم خداوند به همه ما اخلاص در عمل و نشاط در عمل را عنایت فرماید و همه ما بتوانیم در راه رضای خدا گام برداریم.
وی خاطرنشان کرد: امیدواریم آنچه که خداوند و اهل بیت(ع) از ما خواستند به عنوان خادمین و نوکران مردم باشیم؛ مردم ولی‌نعمتان اصلی ما هستند؛ ان شاءالله که بتوانیم قدمی برای اصلاح امور مردم و برای برداشتن مشکلات و گرفتاری‌های آنان برداریم.

انتهای پیام/

نظر شما